Tjorven Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg er på jakt etter en svensk sang som synges på svensk. Sangen var med i Fucking Åmål-filmen, men jeg aner jo ikke hva den heter eller hvem som synger den. Kan noen hjelpe meg? Husker bare deler av teksten, her er den fritt oversatt til norsk: Jeg vil kjenne din kropp i mot min, kjenne hjertet slår. Din munn tett i mot min... Også noe på min elendige svensk.... For det er så svårt at seja til nån, hur man entligen tycker och tenker om nån. Skal lete mer selv også, men blir veldig glad hvis noen vet hva sangen heter! Endret 8. november 2006 av Tjorven
Gjest Miloine Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 (endret) Gyllene Tider som har den med Per Gessle som vokalist! Den heter: "När vi två blir en" Endret 8. november 2006 av Miloine
Tjorven Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Gyllene Tider som har den med Per Gessle som vokalist! Den heter: "När vi två blir en" ← Ja, det er det jo selvsagt. :klø: Og det visste jeg jo egentlig når jeg leser det nå. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå