Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg er en gutt på litt over 20. Jeg har altid kunne komme flere ganger på rad, å har egentlig trod at det var normalt, ganske lenge. Jeg blei litt overrasket da jeg fant ut at det ikke var sån, så jeg bare lurer på om det er noen her inne som har vert borti det før? Dette er ikke ett tulleinnlegg, bare så det er sakt! Håper å få seriøse svar.
Vesla89 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er vanlig å få serieorgasmer for menn. Riktignok er det visst ikke akkurat vanlig å komme ved å sprute inn i jenta... Gutter/menn (Hva ska jeg egentlig si!?) har sitt g-punkt (mener jeg å huske!) som ligger 3-4 cm inn i den anale kanalen sin. De kan f.eks stikke en finger inn og få flere orgasmer der. Det blir som jenter som får g-punktet sitt stimulert av penis helt innerst i klitoris. - Tuller ikke! Det er vanlig å få orgasmer i analen.
Yme Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er vanlig å få serieorgasmer for menn. Riktignok er det visst ikke akkurat vanlig å komme ved å sprute inn i jenta... Gutter/menn (Hva ska jeg egentlig si!?) har sitt g-punkt (mener jeg å huske!) som ligger 3-4 cm inn i den anale kanalen sin. De kan f.eks stikke en finger inn og få flere orgasmer der. Det blir som jenter som får g-punktet sitt stimulert av penis helt innerst i klitoris. - Tuller ikke! Det er vanlig å få orgasmer i analen. ← Tull og tøys. Gutter har ikke g-punkt i rumpa. Det er prostataen, som ligger intil tarmen, som kan gjøre at man får utløsning. Det TS mente var serieorgasmer gjennom vanlig sex eller når man runker.
Vesla89 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Åja! Hvis det var sånn ment så beklager jeg feilen ! Ja, det kan være.. Jeg bare husker ikke ikke alt. Leste en lengre artikkel om akkurat det og punkter o.l på gutter som hvertfall gjør at de for orgasme!
Lupus Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg vet ikke hva som er "vanlig" men det jeg vet er at jeg opplevd en gang i mitt liv å kommet to ganger på rad, med bare sekunders mellomrom. Jeg vet ikke om dette kvalifiserer til serieorgasme men jeg tror ikke dette er vanlig blandt menn. Jeg tror derimot at der er ganske vanlig å komme inn i jenta i motsetning til hva Vesla89 mener. Men, det er jo ikke alltid like lett å si hva som liksom er normalt og standard.
Yme Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Takk for svar og sånt da... Ehm... Fra han som har skriv tråden! Men serieorgamser er sån "jepp der fikk jeg en orgasme, gitt... Skal vi fortsette? Jess jess... trallala... jukke jukke... hååh, der kom det en til! Dæven... er du sliten, eller vil du mer??" Det er hvertfall sån når jeg snakker med hånna mi! Eller, når TS snakker med hånna si, mener jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå