Gå til innhold

Sletter jeg meg?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Og en annen ting. Jeg har blitt rettet på i all offentlighet, uten at jeg har vært hårsår av den grunn.

Det en noen som ikke tåler noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grønn Frosk

En PM er en personlig melding. Den har blitt sendt til deg, og kun deg, for at ikke hele resten av KG skal se den. Å da ta denne PM'en, og henge ut både den og personen som skrev den, syns jeg er en uting. Om det var noe du reagerte på i den så er du vel voksen nok til å sende en PM tilbake om temaet.

Det at du ikke gjorde dette, og at du fortsetter å forsvare handlingen din ved fortsatt uthenging av sender gjennom denne tråden, får meg til å tro at du er ett ganske umodent menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke gjorde dette, og at du fortsetter å forsvare handlingen din ved fortsatt uthenging av sender gjennom denne tråden, får meg til å tro at du er ett ganske umodent menneske.

Jeg er ikke enig med deg der. Men meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg fikk ut av innlegget, var at kvinneguiden er ikke som en gang var. Før tålte brukere her inne å høre kritikk i offentligheten, men ikke nå lengre.

Problemet ligger ikke hos de andre brukerne på KG, problemet er at du ikke eier nettikette. Og det beviser du gang på gang ved å skrive at du ikke angrer på å offentliggjøre en PM. Sånt gjør man bare ikke.

Videre ser jeg ikke poenget med denne tråden her, men det var kanskje moro å få ekstra oppmerksomhet fra den andre tråden, så nå melker du det videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En PM er en personlig melding. Den har blitt sendt til deg, og kun deg, for at ikke hele resten av KG skal se den. Å da ta denne PM'en, og henge ut både den og personen som skrev den, syns jeg er en uting. Om det var noe du reagerte på i den så er du vel voksen nok til å sende en PM tilbake om temaet.

Det at du ikke gjorde dette, og at du fortsetter å forsvare handlingen din ved fortsatt uthenging av sender gjennom denne tråden, får meg til å tro at du er ett ganske umodent menneske.

Enig

Problemet ligger ikke hos de andre brukerne på KG, problemet er at du ikke eier nettikette. Og det beviser du gang på gang ved å skrive at du ikke angrer på å offentliggjøre en PM. Sånt gjør man bare ikke.

Videre ser jeg ikke poenget med denne tråden her, men det var kanskje moro å få ekstra oppmerksomhet fra den andre tråden, så nå melker du det videre?

og signerer.

Tror hun laggde denne tråden for å få sympati, men når hun maler og maler og maler og maler og maler om at hun syntes det var en grei tråd hun hadde da hun hang ut en PM hun hadde fått DA :frustrert:

Nå har jeg lyst til å melde meg inn som bruker bare for å svare ja i pollen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*
Og en annen ting. Jeg har blitt rettet på i all offentlighet, uten at jeg har vært hårsår av den grunn.

Det en noen som ikke tåler noen ting.

Nei du er jo flink til å henge ut deg selv som her, men hvorfor vil du ha en bekreftelse av andre her inne om du skal slette deg eller ikke?

Ser ingen grunn til at du skal slette deg bare fordi du skrev i en egen tråd at h*n du hadde fått PM fra hadde så mye skrivefeil at du fikk mark av denne personens inlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du er jo flink til å henge ut deg selv som her, men hvorfor vil du ha en bekreftelse av andre her inne om du skal slette deg eller ikke?

Ser ingen grunn til at du skal slette deg bare fordi du skrev i en egen tråd at h*n du hadde fått PM fra hadde så mye skrivefeil at du fikk mark av denne personens inlegg.

:overrasket: hvordan kan du gjøre sånn uten å skamme deg etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at du skal slette deg bare fordi du skrev i en egen tråd at h*n du hadde fått PM fra hadde så mye skrivefeil at du fikk mark av denne personens inlegg.

Jeg angrer ikke.

Dårlig nettetikett :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting. Jeg har blitt rettet på i all offentlighet, uten at jeg har vært hårsår av den grunn.

Det en noen som ikke tåler noen ting.

har noen du har sendt pm til, latt være å rette på deg TIL DEG, men laget en egen tråd om dine feil utenfor det åpne rom?

for DET er det du gjorde, du rettet ikke på personen for det å rette på noen er noe man gjør til den personen man mener har gjort feil, det du gjorde var å fortelle alle ANDRE om hvor irritert du blir over denne personens skrivemåte når vedkommende svarer deg utenfor det offentlige rom, DET er en ufin ting.

om vedkommende hadde skrevet inne i forumet her, og du DER ville svart og rettet på vedkommende, hadde du ikke fått samme negative respons tror jeg (ihvertfall ikke fra meg, og jeg ga negativ respons i den nevnte tråden).

synes ikke det er snakk om hårsåre brukere, synes det er snakk om å oppføre seg realt, og det synes jeg ikke du gjorde i DEN tråden.

om du ønsker å slette deg pga at flere mente det var ufin oppførsel, så passer kanskje ordet hårsår bedre inn i den sammenheng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere slipper mest sannsynlig å se meg snart. Jeg trekker meg snart tilbake. Men ikke pga mine innlegg den siste tiden. Men pga jeg mest sannsynlig skal begynne å lese litt igjen.

Dere ser nok fram til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden.Hva slags tråd er dette? Er det et poeng her jeg ikke har fått med meg?

Skal vi stemme for om du tror du kommer til å slette deg eller skal vi stemme for at du skal slette deg?Og hva er poenget med det?

Skjønner ikkeno jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere slipper mest sannsynlig å se meg snart. Jeg trekker meg snart tilbake. Men ikke pga mine innlegg den siste tiden. Men pga jeg mest sannsynlig skal begynne å lese litt igjen.

Dere ser nok fram til det!

jeg tror nok du missforstår hele poenget til de fleste her, altså at det var det du gjorde den ene gangen som folk reagerer på, ikke deg som bruker i sin helhet.

så om du trekker deg fordi du faktisk ikke har tid til å være her, så kos deg, men å tro at vi ser frem til det... ikke vær så hårsår da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok du missforstår hele poenget til de fleste her, altså at det var det du gjorde den ene gangen som folk reagerer på, ikke deg som bruker i sin helhet.

så om du trekker deg fordi du faktisk ikke har tid til å være her, så kos deg, men å tro at vi ser frem til det... ikke vær så hårsår da.  ;)

Så rett så rett!

Du må ikke tro at at VI vil du skal slette deg!Jeg syns alltid det er trist jeg når noen sletter seg!

Jeg har sagt mye dumt her, blitt forfulgt av gjester mm. men jeg sletter meg ikke av den grunn!

Du trenger heller ikke å slette deg bare fordi du skal begynne å lese igjen!

Syns forøvrig det var uheldig av deg å lage en slik poll om deg selv slik du har gjort!

Vil gi deg en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rett så rett!

Du må ikke tro at at VI vil du skal slette deg!Jeg syns alltid det er trist jeg når noen sletter seg!

Jeg har sagt mye dumt her, blitt forfulgt av gjester mm. men jeg sletter meg ikke av den grunn!

Du trenger heller ikke å slette deg bare fordi du skal begynne å lese igjen!

Syns forøvrig det var uheldig av deg å lage en slik poll om deg selv slik du har gjort!

Vil gi deg en god  :klem:

Kloke ord fra en klok kvinne :)

Du må ikke slette deg sa Sommerbertha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig om at den bør stenges eller slettes.

Et råd er å ikke skrive i den for da blir den dyttet opp igjen!

Spørsmålet om sletting er stilt på ris og ros men tråden er innenfor reglene.

Kanskje de kan stenge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

om du sleter deg ell ikke er ett fett for min del.var jeg som ble hengt ut i en pm.jeg har dyseleksi så du bør kanskje ikke klage på skrivemåten til folk.iallefall ikke offentlig,det tar man med vedkommende personlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å slette meg. Jeg fikk en PM som gjorde at jeg bestemte meg for å bli. Hva som stod i den PM, skriv jeg ikke her. Men det som stod der, varmet utrolig godt. Nå blir jeg vel kritisert, så lenge jeg nevner at jeg har fått en PM.

Jeg ser på denne avstemningen som ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...