Gå til innhold

Sletter jeg meg?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har klaget offentlig på en PM jeg har fått.

Jeg fikk forskjellige reaksjoner på den.

Tror du jeg kommer til å slette meg pga de innleggene?

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tvetydig denne her vel :sjenert:

For ikke å snakke om overflødig, siden en lignende tråd allerede eksisterer.

Endret av Fresh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en test, så vidt jeg forstod! ;)

Jepp, men ettersom folk allerede hadde svart på den hadde det kanskje vært enklere å flytte den eksisterende framfor å lage en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På øvelsesrommet :)

Det var en test. Der fikk jeg det til, men ikke her.

Jepp, men ettersom folk allerede hadde svart på den hadde det kanskje vært enklere å flytte den eksisterende framfor å lage en ny.

Ja, selvfølgelig. Men jeg trodde det ble oppfattet som en test... ;)

Kanskje moderatorene gjør noe med det.

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Det må jo være helt opp til deg selv, men nei det syns jeg ikke du skal gjøre.

Jeg så hele tråden, men valgte å ikke komentere der da det meste var sagt fra før av! Dessuten er jo den tråden fjernet ;)

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at det var ufint av deg å klage på skrivemåten i en PM.

Jeg kan ikke se at det skal være noe grunn til å slette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om alle skulle slettet seg pga en tabbe så hadde det jammen meg blitt tomt her.

Jeg ser ikke på det slik at jeg tabbe meg ut.

Jeg syns at det var ufint av deg å klage på skrivemåten i en PM.

Jeg kan ikke se at det skal være noe grunn til å slette seg.

Sikkert mange som reagerte på mitt innlegg i dag.

Men som ei svarte, så må en tåle å få kritikk og ikke være hårsår.

Det har tidligere blitt tatt opp lignende saker, uten reaksjon.

Det jeg fikk ut av innlegget, var at kvinneguiden er ikke som en gang var. Før tålte brukere her inne å høre kritikk i offentligheten, men ikke nå lengre.

Og en annen ting jeg la merke til. Det er noen som blir hakket mer på enn andre og moderatorer har lettere for å slette innlegg hos noen enn andre.

På følelsen at de begynner å bli litt favorittisering av brukere.

Meningen med innlegget var; å påpeke innlegg/meldinger som begynner med liten bokstav og ikke inneholder komma eller punktum, kan til tider være tunge å lese.

Jeg vet at mange av dere som svarte på innlegget, ikke kommer til å sende PM til meg, og det er helt i orden. Det er opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke sletter deg, men jeg håper jo også at du har lært og ikke lenger forteller på forumet om PM'er du har mottatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miloine
Det jeg fikk ut av innlegget, var at kvinneguiden er ikke som en gang var. Før tålte brukere her inne å høre kritikk i offentligheten, men ikke nå lengre.

Og en annen ting jeg la merke til. Det er noen som blir hakket mer på enn andre og moderatorer har lettere for å slette innlegg hos noen enn andre.

På følelsen at de begynner å bli litt favorittisering av brukere.

Jeg tror at du kanskje ikke tenkte noe over det da du skrev det, men håper at du i ettertid ser at det var litt dårlig gjort overfor den personen det dreide seg om.

Vi vet gudskjelov ikke hvem dette var, men den personen du mente ble nok ganske såret.

Jeg leser det du skriver her, men det er litt forskjell på å starte en tråd med å henge ut en bruker, framfor å kritisere vedkommende for et svar midt i en tråd.

(med tanke på det jeg har sitert av inlegget ditt)

La dette heller ligge så blir det fortere glemt :) og igjen ikke slett deg pga. dette. :klem:

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke.

Jeg har lite tro på at vedkommende har sett det jeg skrev. For vedkommende har ikke tilgang til internett akkurat nå. Men det var ikke derfor jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slutt nå

Du gjør det ikke bedre når du fortsetter sånn. Er det ikke lurt av deg å si at det kanskje var en dum sak å skrive.Du fikk kun negativ respons på det og gjesteinleggene kan likegodt være dine. Det er en grunn til at moderator slettet hele tråden din og det var ikke fordi du fikk pes bare så du vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det ikke bedre når du fortsetter sånn. Er det ikke lurt av deg å si at det kanskje var en dum sak å skrive.Du fikk kun negativ respons på det og gjesteinleggene kan likegodt være dine. Det er en grunn til at moderator slettet hele tråden din og det var ikke fordi du fikk pes bare så du vet det.

Hvorfor skulle jeg si at det var en dum sak å skrive? Jeg angrer jo ikke.

Jeg fikk ikke bare negative respons. Det var faktisk noen som var enige med meg.

De innleggene som var skrevet av gjest, var ikke mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...