Adina Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 (endret) Ja, jeg skjønner at det ikke er lurt og glemme å skylle kakaoen til podens thermos, med en gang Men, når jeg nå har gjort det, lukter den forferdelig og jeg får ikke vekk lukten. har prøvd med maskin oppvaskpulver, det funket ikke... Er det noen som har noen tips, eller er det bare over og ut? Endret 7. november 2006 av Adina
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Rens som du bruker til kaffetrakteren. Fås kjøpt i dagligvaren.
ashera Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Varmt vann og en spiseskje bakepulver. Det vil frese litt med det samme, la det stå en halv time og skyll ut/vask på vanlig måte.
Karamba Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Dette problemet har vi også. Dattera vår er ikke alltid så flink med å ta termosen ut av skole-sekken samme dagen. Skal teste ut det med bakepulveret.
MarianneHR Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg putter bare litt oppvaskmaskin middel (evnt en halv tablett) oppi, fyller med varmt vann og lar det stå over natten. Funker som bare det.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 La den stå i vann med litt klorin i. Bruk oppvaskbørsten om åpningen er stor nok eller kjøp en flaskebørste. Om du ikke har prøvd å bruke børste så ville jeg først prøvd vanlig oppvasksåpe og børste. Kakao er ikke vanskelig å få bort fra andre ting så det burde heller ikke være et problem med en termos.
Cr@sh Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg putter bare litt oppvaskmaskin middel (evnt en halv tablett) oppi, fyller med varmt vann og lar det stå over natten. Funker som bare det. ← Jepp... det funker som bare det.. og trenger ikke å stå så lenge heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå