Gå til innhold

Rengjøring av thermos

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg skjønner at det ikke er lurt og glemme å skylle kakaoen til podens thermos, med en gang :ironi:

Men, når jeg nå har gjort det, lukter den forferdelig og jeg får ikke vekk lukten. har prøvd med maskin oppvaskpulver, det funket ikke...

Er det noen som har noen tips, eller er det bare over og ut?

Endret av Adina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens som du bruker til kaffetrakteren.

Fås kjøpt i dagligvaren.

Skrevet

Varmt vann og en spiseskje bakepulver. Det vil frese litt med det samme, la det stå en halv time og skyll ut/vask på vanlig måte.

Skrevet

Dette problemet har vi også. Dattera vår er ikke alltid så flink med å ta termosen ut av skole-sekken samme dagen. :forvirret:

Skal teste ut det med bakepulveret.

Skrevet

Jeg putter bare litt oppvaskmaskin middel (evnt en halv tablett) oppi, fyller med varmt vann og lar det stå over natten. Funker som bare det.

Skrevet

La den stå i vann med litt klorin i. Bruk oppvaskbørsten om åpningen er stor nok eller kjøp en flaskebørste. Om du ikke har prøvd å bruke børste så ville jeg først prøvd vanlig oppvasksåpe og børste. Kakao er ikke vanskelig å få bort fra andre ting så det burde heller ikke være et problem med en termos.

Skrevet
Jeg putter bare litt oppvaskmaskin middel (evnt en halv tablett) oppi, fyller med varmt vann og lar det stå over natten. Funker som bare det.

Jepp... det funker som bare det.. og trenger ikke å stå så lenge heller... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...