Gå til innhold

Kva synest dokke om denne Maggie Sottero kjolen?

Vestlandstausa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes nesten alle Maggie-kjolene jeg har sett er helt nyyydelige forfra.. Men jeg har ikke sansen for de knytebånd-greien med sløyfe bak.

Men kjolen var veldig fin den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D :D KJEMPEFIN!!

Har du prøvd den? Jeg har og den var ikke fin på meg. Skjæringen passet ikke mine skuldre. :cry: Synes den var såååå fin!!!

klem

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen din var kjempefin, bortsett fra en sløyfen bak. Likte spesielt godt knytingen bak og utskjæringen foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig! :D

Jeg synest Maggie Sottero kjolene er så flotte. Men jeg må si meg enig med de som mener at de kunne kuttet sløyfen. Derimot er snøringen i ryggen kjempelekker.

Det var nå min mening. Kjøp den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig emd de fleste her - nydelig og 'ren' kjole - bortsett fra den sløyfen bak... Men hvis du liker den også, så er det jo flott!!! Forr4esten likte ikke jeg heller helt det snittet i utringingen foran...

Bare sånn for ordens skyld - jeg vurderer ikke denne kjolen ut fra meg selv, liksom, for det er absolutt ikke min stil...

Men nydelig var den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns omtrent alle MS kjolene er super lekre! Og den sløyfen bak er jo bare de snørebånda til korsettryggen. Kan velge hvordan man vil ha dem :D Er det drømmekjolen din så GO FOR IT!

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Tusen takk for alle svar.

Sløyfa bak kan en berre stappe ned i kjolen, om dokke forstår. For noke sløyfe bak vil eg ikkje ha.

Utskjeringa oppe passa meg perfekt fordi eg e en D størrelse der, med smal midje. Skjulte litt av bysten og satte fokus på midjen - perfekt!!!

Har prøvt den i Drammen. Kor har du Gjest kjøpt din, og ka betalte du.

Har sjekka prisen rundt om i landet og den varierer mellom 11900 til 15300. det dyraste i Drammen. Så får prøve og prute litt der.

Lykke til alle bruder der ute.

Stor klem frå Vestlandstausa, som skal på brudeshow på Plaza i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Perser".

Tusen takk for hjelpen. Nå er den lagret på dataen.

Lykke til med bryllupet.

Stoor klem fra Vestlandstausa, som gifter seg 2.august. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har faktisk bestilt min kjole fra bridesave. prøvde den først her i norge, og den satt som et skudd, eneste problemet var prisen: 12500,- og kun til salg, ikke utleie. så jeg undersøkte masse på nettet, og ringte til bridesave og snakket med de, før jeg bestilte over nettet.

kjolen blir sendt til venner i usa, siden frakten var gratis i landet, og så sender de den til meg som en gave, slik at jeg (forhåpentligvis) slipper å betale toll og moms på den. jeg har fått leveringsdato 8. mars (da skal den være levert i usa), så det begynner å nærme seg...... var veldig usikker i forhold til netthandel og slike ting, men i forhold til det jeg har hørt og funnet ut om bridesave, er det bare positive ting å høre. prisen på kjolen var 588$, og med en dollarkurs på ca 7 blir det rundt 4000.- + frakt. jeg er veldig spent på resultatet!!!

lykke til!!! klem fra meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...