Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og er du fornøyd med den?

Selv bruker jeg Diorshow fra Dior og er kjeempefornøyd. Den er jo smådyr (ca 240 kr), men verdt det synes jeg da. Var jo også test vinner på TV2 hjelper deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hypnose fra Lancome, er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg bruker for tiden YSL Faux Cils, Lancome Extreme, Dior Diorshow, Lancome Amplicils WP og Maybelline Sky High Curves.

Er mest fornøyd med YSL Faux Cils.

Skrevet

Jeg bruker Lancome L'Extreme (i vannfast utgave), Lancome Hypnose og YSL Faux Cils.

Er veldig fornøyd med alle disse. Liker å variere litt.

Skrevet

Jeg bruker Definicils og Hypnose fra Lancome, og Faux Cils fra YSL. Er minst fornøyd med sistnevnte, da den dessverre sverter på meg. (Også synes jeg den lukter litt for mye, men det er jo egentlig en bagatell.)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte meg Gosh Amazing Lenght&Build i går, så jeg har bare brukt den i dag, men jeg er veldig positivt overrasket foreløpig. Klumpet ikke, fikk fine og definerte vipper (som de sier på mascara-reklamene).

:)

Endret av Drua
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg YSL maskaraen.. Veldig god!

Skrevet

Jeg bruker også YSL Faux Cils og er kjempefornøyd! :)

Skrevet

Bruker Bare Escentuals, er veldig fornøyd, bruker og reagere litt på andre mascaraer, men denne gikk det greit med. Og den drysser ikke.

Skrevet

For øyeblikket bruker jeg YSL Faux Cils. Er fornøyd med den... :)

Gjest Gjest_c_*
Skrevet

Bruker Hypnose fra Lancome. Bestilte på SN, greit resultat men den både svir litt og drysser noe på meg :forvirret:

Skrevet

YSL Faux Cils og Lancôme Hypnose. Elsker førstnevnte, er ikke fornøyd med Hypnose. Tror alle mascaraer etter YSL blir som å hoppe etter Wirkola ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har lagt igjen halvparten av mascaraene mine hjemme, så for tiden veksler jeg mellom Guerlain Maxi Lash (sånn halvbra, kjøper heller YSL, den har i hvertfall finere design. Men Guerlain sin er ikke like parfymert), så har jeg Distinguish fra Shiseido, LashXtend fra Modelco, og Kanebo 38gr.

Mitt neste kjøp blir nok sannsynligvis Lash Queen.

Gjest Thalassa
Skrevet

definicil fra Lancome, 360 fra kanebo synes jeg også er bra. Ingen av dem gir panda øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...