sacred Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 ..og er du fornøyd med den? Selv bruker jeg Diorshow fra Dior og er kjeempefornøyd. Den er jo smådyr (ca 240 kr), men verdt det synes jeg da. Var jo også test vinner på TV2 hjelper deg
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hypnose fra Lancome, er veldig fornøyd med den.
Gjest Blanca Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker for tiden YSL Faux Cils, Lancome Extreme, Dior Diorshow, Lancome Amplicils WP og Maybelline Sky High Curves. Er mest fornøyd med YSL Faux Cils.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker Lancome L'Extreme (i vannfast utgave), Lancome Hypnose og YSL Faux Cils. Er veldig fornøyd med alle disse. Liker å variere litt.
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker Definicils og Hypnose fra Lancome, og Faux Cils fra YSL. Er minst fornøyd med sistnevnte, da den dessverre sverter på meg. (Også synes jeg den lukter litt for mye, men det er jo egentlig en bagatell.)
Drua Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg kjøpte meg Gosh Amazing Lenght&Build i går, så jeg har bare brukt den i dag, men jeg er veldig positivt overrasket foreløpig. Klumpet ikke, fikk fine og definerte vipper (som de sier på mascara-reklamene). Endret 7. november 2006 av Drua
Nemesis Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Akkurat nå bruker jeg YSL maskaraen.. Veldig god!
Lille meg :) Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker også YSL Faux Cils og er kjempefornøyd!
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Hypnose fra Lancome. Kjempefornøyd
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Bruker Bare Escentuals, er veldig fornøyd, bruker og reagere litt på andre mascaraer, men denne gikk det greit med. Og den drysser ikke.
Karamba Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 For øyeblikket bruker jeg YSL Faux Cils. Er fornøyd med den...
Gjest Gjest_c_* Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Bruker Hypnose fra Lancome. Bestilte på SN, greit resultat men den både svir litt og drysser noe på meg
Gjest Taxi Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 YSL Faux cils og Hypnose fra Lancome
Ciara Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 YSL Faux Cils og Lancôme Hypnose. Elsker førstnevnte, er ikke fornøyd med Hypnose. Tror alle mascaraer etter YSL blir som å hoppe etter Wirkola
Gjest Deception Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Jeg har lagt igjen halvparten av mascaraene mine hjemme, så for tiden veksler jeg mellom Guerlain Maxi Lash (sånn halvbra, kjøper heller YSL, den har i hvertfall finere design. Men Guerlain sin er ikke like parfymert), så har jeg Distinguish fra Shiseido, LashXtend fra Modelco, og Kanebo 38gr. Mitt neste kjøp blir nok sannsynligvis Lash Queen.
Gjest Thalassa Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 definicil fra Lancome, 360 fra kanebo synes jeg også er bra. Ingen av dem gir panda øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå