Lillebrud Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har i dag vært for å kikke litt på stroppeløs bh til den store dagen, bare for å sondere terrenget. Stakk innom Netty undertøyhuset, og fikk god veiledning til hvilken str jeg burde gå for( viste seg at jeg ikke har helt roen på hvilken str jeg burde bruke.. ) Men så var det en bh jeg fant som jeg likte, men de hadde den bare for stor, og må da ha innlegg pluss at de må sy den inn. Så da synes jeg kanskje det ble litt mye styr.. Er det andre undertøysbutikker i Bergen (og Oslo-er der iblandt) annet enn disse HM o.l? Siden jeg trenger litt veiledning liksom..
Gjest Blondie65 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Agjato - "under" smørsbroen. De er fantastisk flinke. Husker ikke hvilken som ligger hvor - men det er altså den i "kjelleren" på Kløverhuset og så ligger det en i Vaskerelven vis-a-vis tidligere Flatøy Musikk (nå Pingvinen). Titt Inn i Galleriet er også ganske stor på undertøy.
orakel Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Dra til La Lina i Ullevålsveien i Oslo. Jeg bruker 65E og fant en stroppeløs bh der som satt helt ypperlig (hadde ikke trodd at jeg kunne bruke stroppeløs bh en gang=
pulverheksa Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Agjato - "under" smørsbroen. De er fantastisk flinke. Det er flere år siden de ble mammashop Husker ikke hvilken som ligger hvor - men det er altså den i "kjelleren" på Kløverhuset og så ligger det en i Vaskerelven vis-a-vis tidligere Flatøy Musikk (nå Pingvinen). Titt Inn i Galleriet er også ganske stor på undertøy. ← På nesttun inne på senteret er det en undertøybutikk, de er veldig flinke. Har handlet der noen ganger og alltid fått god service. Det samme har jeg på lagunen, en butikk i korridoren fra kafeen og til vrimleområdet i 2 etasjen.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Sjekk ut siden: unbra.net!!!! Uten stropper eller noe bak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå