Sidsel Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei Jeg er 26 år, og har begynnt å få fine linjer (rynker) under øynene. Hva kan jeg gjøre for å motvirke dette? Noen som kan anbefale noen gode kremer eller masker eller lignende? Jeg har hørt at sånne anti-aging kremer bare gjør vodt værre i lengden, så det er kanskje best å vente med det til man blir eldre? Når er det i det hele tatt vanlig at man begynner å få rynker? Jeg syntes kanskje jeg er litt tidlig ute, men jeg vet jo ikke hva som er vanlig. På forhånd takk for råd!
Nemesis Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Få deg en øyenkrem med mye fukt i.. Vet clinique har en god en, men nå husker jeg ikke helt va den heter
Nemesis Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 All about eyes heter forresten den øyenkremen
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Anti stress våtserviettmasken til Estee Lauder kommer i øyemaske pakke og så har de også en til ansiktet som er god på slikt. Litt dyr og Hannibal Lecter aktig, men veeldig god. Ellers vil jeg bare si at det er litt sent og begynne med rynkekrem nå, en krem kan bare utsette, ikke reparere rynker.. Tørr hud derimot, det er noe helt annet..
Lola83 Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Anti stress våtserviettmasken til Estee Lauder kommer i øyemaske pakke og så har de også en til ansiktet som er god på slikt. Litt dyr og Hannibal Lecter aktig, men veeldig god. Ellers vil jeg bare si at det er litt sent og begynne med rynkekrem nå, en krem kan bare utsette, ikke reparere rynker.. Tørr hud derimot, det er noe helt annet.. ← Den var fra meg ja..glemte og logge inn som vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå