Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Hei!

Dere vet den funksjonen adresselinja har - at når du begynner å taste bokstaver så kommer det opp det som er brukt tidligere?

Sitter på min sambos pc (ikke for å snoke - fikk lov...), og ser at han ikke bare har vært inne og tittet, men faktist også innlogget på fire - 4!! - forskjellige sjekkesteder på nettet!

Og søkt etter damer i området rundt der vi bor.

Hva f...?

Hva skal jeg tenke nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo også mulig han leter etter nye venner??? Det er jo også full mulig på slike sjekkesteder..

Gjest Chrizzy
Skrevet

Vanligvis så er det ikke noe å bekymre seg for, slik det er med det meste. Det kan være så mye. Kanskje han har hatt en venn på besøk som har profiler på slike steder, jeg har venner som bruker min maskin til det når de er på besøk. Kanskje han er nysgjerrig bare. Hvor godt kjenner du han? Om du kjenner han godt så får du sikkert svar på det meste om du spør han og lytter til magefølelsen.

Om du virkelig tror han lyver så skal det ikke så mye til for å sjekke datan. Men det er egentlig fy fy :fy_fy:

Skrevet
Hei!

Dere vet den funksjonen adresselinja har - at når du begynner å taste bokstaver så kommer det opp det som er brukt tidligere?

Sitter på min sambos pc (ikke for å snoke - fikk lov...), og ser at han ikke bare har vært inne og tittet, men faktist også innlogget på fire - 4!! - forskjellige sjekkesteder på nettet!

Og søkt etter damer i området rundt der vi bor.

Hva f...?

Hva skal jeg tenke nå??

Hvordan kan du vite at han har vært innlogget bare fordi du får opp adressene på adresselinja? Og hvordan vet du at han har søkt etter damer i området der dere bor? Har du spurt ham om dette, eller er dette noe du selv antar? Ikke tenk for mye på det før du har snakket med ham om det. Det kan jo være en logisk forklaring...kanskje en kamerat av ham har lånt maskinen hans en dag?

Gjest Kveldssnuppa
Skrevet

Han kan jo rett og slett bare være nyskjerrig for å se om det er noen kjente som ligger ute på disse sidene. Har selv brukt slike sider tidligere, og mange ganger surra jeg bare rundt, og så faktisk flere kjente.. :sjarmor:

Har tidligere tatt min sambis i å holde på på slike nettsider, singel var han og alt :overrasket: ... Vi traff forresten hverandre der... :sjarmor:

Etter en oppvask og litt til :sjarmor: er vi nå samboere..

Nå bruker vi bare hans pc, da det er dårlig med plass for å ha flere pc'er stående oppstilla her.... :)

Men når jeg nå skal bruke maskinen er den støvsugd for alle spor.. Brukte alltid å bare rulle nedover det jeg før hadde vært inne på om jeg skulle til samme nettsted en gang til.... Men det går aldri lenger... Han kjører alltid ccleaner før han forlater maskinen.. Hmm... Hvorfor det mon tro... :overrasket:

Men kan rett og slett ikke bruke tid og energi på å tenke på det... Da blir jeg gal.. Han fikk beskjed sist om at ble det mere tull så var det over og ut.. Regner med at er det noe snusk jeg ikke skal vite om, kommer det for en dag uansett.. Så får man ta det da..

Skrevet
:

Men kan rett og slett ikke bruke tid og energi på å tenke på det... Da blir jeg gal.. Han fikk beskjed sist om at ble det mere tull så var det over og ut.. Regner med at er det noe snusk jeg ikke skal vite om, kommer det for en dag uansett.. Så får man ta det da..

Fornuftig jente!! Det er som du sier, at det man skal vite det kommer for en dag allikevel

Skrevet

Slapp av. Har selv vært innom slike sider bare av ren nyskjerrighet. Er gift, har unger og har ikke tenkt å skille meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...