Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 tror jeg har spurt før, men da var jeg nok blakk! Nå, derimot, er kontoen stappfull og jeg vil ta vare på min tørre panne. Ja, jeg føler den drysser når jeg klør meg Slik er det på vinteren, vet dere! Tror dere peeling er greia jeg trenger? Pluss at mellom bryna føler jeg alltid at jeg har "klissen" hud. Nei, nå er den bare tørr der og, gitt. Heldigvis ikke synlig, men fy så plagsom! Tips meg, værsågreie :-D
Nemesis Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Er nok så og si det samme hvilken peeling du bruker. Ville nok helst ha sett på hvilken hudkrem du bruker. Kanskje det var bedre å investere i en anne hudkrem nå siden huden din krever noe mer nå i vinterperioden.. Altså mer fukt!
Nemesis Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Glemte forresten å si at du kanskje burde investert i en god fuktighetsmaske også som du kunne bruke 1-2 ganger i uken..
Quirky Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Kanskje MD kunne være noe? Er frelst på det merket nå, og de har produkter for alle hudtyper. Jeg liker også peeling og fuktmaske fra comfort zone, selges hos hudpleier.
aimee Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ja fuktighetsmaske er et must, særlig på vinteren! Min hud trenger i hvert fall det. Jeg bruker Decleor, og den er jeg veldig fornøyd med. Hvis du fremdeles har mye penger (heldiggrisen), spander på deg en hudpleietime, der du kanskje også får en hudanalyse. Da kan du kjøpe produkter etterpå som passer akkurat for din tørre panne Hvis det blir for dyrt, gå på et parfymeri/ hudpleier og få anbefalt noe
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg har hudpleiertime i morgen halv 5, men takk for hjelpa uansett :-) (det ble litt gresk for meg, jeg har aldri brydd meg om huden siden den ikke har vært en plage, så jeg kan ikke noe jo!) Håper det kan funke på siden av min nese også, ekle tørre Tror den detter av!
Gjest Lanyah Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg ògså bruker Declèor som masker, jeg peeler først med MD sin skrubb, så rense maske, så fuktmaske. Huden min er mye "javnere" nå, før var jeg tørr rundt nesen og på nesen. Itillegg så har jeg fet hud, det er utrolig irriterendes! Men etter jeg begynte med det itillegg til andre produkter fra MD, så forstår jeg nå at huden begynner å bli normal! Hææææærrrlig! :-D
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Vil anbefale deg å prøve clinique 15 min total turnaround mask. Fantastisk mot min flassende hud! Den har litt peeling i, men mildere, og gir god fuktighet. Elsker den!
aimee Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Mmm... Nå fikk jeg lyst på både hudpleietime og nye produkter! Jeg er veldig glad i clinique, så den skal jeg i alle fall prøve!
Gjest Tanita Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Prøv krystallsliping hos hudpleier - kjempebra mot porer, acne osv!!! Jeg har prøvd det og det skal jeg fortsette med! Huden ble kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå