Mamma til 3 Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Har så lyst på utdannelse, lære meg noe skikkelig. Tenker både på vernepleier og allmenn lærer. Jeg har 3 barn og trenger å jobbe ved siden av, så jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal få det til. Er det noen som har forslag eller egne erfaringer? Endret 7. november 2006 av Mamma til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Kunne du tenke deg å gå på en deltidsutdanning kanskje, vernepleier kan du ta over 4 år istedet for 3 tror jeg, mulig du kan det med lærer også. Det vil gi deg litt mer tid til å jobbe ved siden av og ivareta familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Del Skrevet 7. november 2006 Begge utdanningene er mulig å ta på deltid, litt avhengig av hvor man bor. Og begge er relativt etterspurte og etter min oppfatning ok betalte yrker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 samme med sykepleier..det kan du også ta som deltid over 4 år mange steder. Lønna er noenlunde den samme som vernepleier, kanskje litt høyere. Spennende studie er det iallefall! og med mange muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. november 2006 Takk for svar :)Skal sjekke det ut jeg. Hadde vært fint å starte i januar. Syns at 4 år er lenge, noen som vet om andre kortere studium som betaler seg bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Ingeniør (3 år) eller lærer (4 år): enkle, greie studier som gir ganske god lønn og du kan ta studiene på deltid Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå