Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #1 Skrevet 31. januar 2003 Hei alle, jeg lurte på om det var noen som kunne fortelle meg sine erfaringer med å ta RFSU-testen allerede før forventet mensdag ? Jeg vet at den skal være 90% sikker en uke før, og deretter blir sikrere frem til forventet mensdag osv.osv. - alt det "tekniske" vet jeg ! Men jeg er ute etter deres personlige erfaringer ? Har en mistanke om at det er noe på gang, og er litt utålmodig... er 3-4 dager før forventet mens i dag
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 Hei! Jeg har testet negativt med RFSU noen ganger en uke før mens (testet da for å se om jeg kunne bruke allergimedisin o.l), og jeg var heller ikke gravid. Men nå tidlig i januar tok jeg en RFSU-test en dag før forventet mens. Den var blendahvit - ikke antydning til strek (bortsett fra kontrollstreken). 4 dager senere testet jeg positivd med Clearblue! Mao: Testen var negativ da jeg ikke var gravid, men den var negativ da jeg var gravid også (og dette var tross alt bare en dag før forventet mens) Så testen er nok ikke helt til å stole på, nei... heldigvis sier jeg i mitt tilfelle :) Har hørt andre si at Clearblue faktisk gir tidligere utslag enn RFSU. Lykke til!
Trebarnsmor Skrevet 31. januar 2003 #3 Skrevet 31. januar 2003 Jeg brukte RFSU testen og den viste knall-røde streker.Men en venninne av meg hadde problemer med den.Den viste positiv da hun ikke var gravid osv. Jeg tror det kommer ann på hvor mye av graviditets-hormonet du har i kroppen.Det hormonet som får streken til å vises.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 Heh, høres forvirrende ut. Da får jeg holde meg til mitt grunnprinsipp: Ingen testing før mensen evt. uteblir ! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. januar 2003 #5 Skrevet 31. januar 2003 Jeg bruker graviditetstester veldig ofte pga. årsaker jeg har forklart ørten gang før... uansett, jeg bruker Fact Plus testen fra Abbott og den har alltid vært til å stole på. Den kan kjøpes på bla. Meny og Ultra i tillegg til apotek selvfølgelig. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #6 Skrevet 31. januar 2003 Jeg testet med Rfsu sin test en uke før forventet mens, jeg kunne med god velvilje skimte såvidt streken som sier du er gravid. Noen dager etter prøvde jeg med Clearblue, dette var også før forventet mens og det kunne ikke bety annet enn at jeg var gravid.
Nala Skrevet 31. januar 2003 #7 Skrevet 31. januar 2003 Jeg testa med RFSU fem dager før forventa mens. Negativ. Fem dager senere testa jeg TO BLÅ med Clearblue. Min erfaring var altså at RFSU ikke viste korrekt resultat. Det beste er vel å vente de nødvendige dagene. Men det er vanskelig, jeg vet :blunke: Brukte selv en formue på graviditetstester da jeg drev og prøvde.
lillen Skrevet 31. januar 2003 #8 Skrevet 31. januar 2003 Er RFSU fortsatt isalg da? Sist jeg prøvde å få tak i den (fordi den var billigst), og det er en stund siden nå, så sa de at den var tatt tilbake av produsenten, fordi den var upålitelig... Etter det har jeg ikke sett den! Hvis den finnes fortsatt, hvilke apoteker har den? Og Fact Plus, er den dyr, Milla?
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #9 Skrevet 31. januar 2003 Jeg kjøpte den på Storo for 3 mnd siden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå