Eowyn Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hei! Noen her som noen gang har reagert på sminke? Hvordan artet det seg da? Har plutselig fått mase utslett i ansiktet, men da snakker jeg om ørene og halsen også, steder jeg aldri bruker sminke. så kan det være noe annet enn sminke jeg reagerer på?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Kan være at du har lus. Sjekk med legen.
Gjest itla Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Kan det være at du reagerer på krem eller renseprodukter? Jeg har reagert på det, og et par ganger etter å ha brukt produkter i lang tid. Jeg har også reagert på sminke, men da pleier det å være litt mer lokalt, selv om utslettet stort sett sprer seg litt utover akkurat der jeg har påført det. Det kan jo selvsagt være foundation du har reagert på, f.eks. - den påføres jo på et stort område... Men jeg tror vel at en allergisk reaksjon kan slå ut flere steder enn bare der du har påført produktet også.
aimee Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg også har reagert lokalt når jeg har brukt sminke jeg ikke tåler. Det høres ut som det kanskje er noe annet (kremer, foundation etc). Hvis det ikke gir seg, burde du ta en tur til legen. Det kan jo være matallergi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå