Lillje Skrevet 31. januar 2003 #1 Skrevet 31. januar 2003 Jippi!! Nå er jeg verdens lykkligste. Jeg tok testen kl 0600 i dag morges og da viste den 2 knall blåstreker. Men det verste er at han ikke er hjemme så jeg har ikke fått fortalt. Men i kveld kommer han hjem, og da skal han få en liten pakke av meg. I den skal det ligge 1 par babysokker (jeg har tenkt på det i mange år at det slik jeg vil fotelle han det). Jeg gleder meg til å se reaksjonen hans, i det det går opp for han, at vi endelig har klart det. Nå er jeg så lykkelig spruddler over av lykke. Alle på jobben tror at det er fordi han kommer hjem i dag, og jeg har ikke tenkt til å la dem tro noe annet heller. For først skal han få vite nyheten. :enig_animasjon:
Pearl Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 Gratulerer så mye med graviditeten, dere får nok ei fortreffelig helg
magnhild Skrevet 31. januar 2003 #3 Skrevet 31. januar 2003 :D :D GRATULERER SÅ MASSE!!! :D :D Så moro!! Lykke til videre, og fortell hvordan pappaen reagerte da!!! klem Magnhild
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 GRATULERER! Dere får nok en fin helg nå, artig at få det til når man har forsøkt en stund. Lykke til!
fruenge Skrevet 31. januar 2003 #5 Skrevet 31. januar 2003 Gratulere kjære deg! Hyggelig at det endelig klaffet.
Lucky! Skrevet 31. januar 2003 #6 Skrevet 31. januar 2003 :D Gratulerer så mye!:D Kos deg med mannen og din lille spire! Koz.. Lucky 7+2 i dag!
Lillje Skrevet 31. januar 2003 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2003 Tusen takk for alle lykkeønskningene. Bare et lite sprøsmål. Jeg er helt uerfaren på dette området og derfor rimelig grønn. Det jeg lurer på er hvordan finner jeg ut av i hvilken svangerskapsuke jeg er? Er det fra siste mensdag 01.01.03, eller er det fra den dagen unnfannelsen fant sted (kjenner datoen)?
Kleopatra Skrevet 31. januar 2003 #9 Skrevet 31. januar 2003 Først: gratulerer så mye!!! Det er så gøy når alt klaffer. Du regner termin fra første dag i siste mens. På f.eks. www.barnimagen.com kan du få regnet det ut. Da må du ha en viss peil på hvor lang syklus du har også. Kjempegrattis!!! Klem fra Kleopatra, 17+5 :D
LineA Skrevet 31. januar 2003 #10 Skrevet 31. januar 2003 Gratulerer, Lillje! Jeg fikk 2 blå på onsdag - så du og jeg er "ferskingene" her! :D Blir gøy å følge med deg!
Trebarnsmor Skrevet 31. januar 2003 #11 Skrevet 31. januar 2003 GRATTIS!! Så herlig ikke sant? Du er i uke 4 akkurat.Siste dagen i uke 4.Neste fredag er du i uke 5
Gjest ukjent Skrevet 31. januar 2003 #12 Skrevet 31. januar 2003 Hei jeg føler med deg, jeg er i samme situasjon. Testet kl 6.50 i morges og der kom det to streker frem. Har bare gtt rundt meg selv i hele dag. Mannen min har ringt et utall av ganger hjem, og er like lykkelig og forvirret han også. Så lykke til da får vi håpe det går bra med oss begge,
Lillje Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2003 Da har jeg fortalt det til han. Jeg kjøpte et par babysokker og pakket de inn. Skal love dere at han fikk sjokk og ble kjempe glad på engang. Ungen er jo trossalt ønsket. I hele helgen har han bare gått rundt og strålt om kapp med solen. Vi besøkte også foreldrene hans, og fortalte at vi endelig ventet barn. En ting er sikkert, jeg har aldri sett de så lykklige før, og ungen vår kommer garantert til å bortskjemt av dem. Det så vi allerde tegn til (de har 2 barnebarn fra før, men disse bor så langt unna at de sjeldent ser dem). Gratulere til dere også LineA og ukjent. Er det først gang for dere også? I følge Barnimagen er jeg nå i uke 5.
Kosejente Skrevet 3. februar 2003 #14 Skrevet 3. februar 2003 Gratulerer så mye..!!!! Dere går en spennende tid i møte....
Håper Skrevet 4. februar 2003 #15 Skrevet 4. februar 2003 Heisann GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN Håper 7+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå