Knurr Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Dove har skjønt det. . Hva syns vi, jenter?
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 En bra film. Nå har jeg aldri trodd at modellene faktisk ser ut som de gjør på reklameplakatene, men mange vil nok få seg en vekker av denne.
Luzi Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 digger den, håper den kommer på tv i norge. (har ikke sett den her enda?) Er mange som trenger et slik virkelighetsboost.
Drua Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Den var veldig bra og jeg vil også påstå: viktig.
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Det har vært en tråd om denne filmen er her for litt siden. Men utrolig bra. Viste den til sambo og han var helt sjokkert. Selv om begge vet at de retusjerer og alt det der, men likevel gøy å se hvor mye de gjør. Jeg kom over en nettside for en stund siden med masse retusjerte bilder. Der var det et bilde av paris og nicole, der nicole var halvparten så tynn etter retusjeringen, eheh.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Så den filmen for en stund siden og selv om jeg visste at de retusjerer mye, så var det en liten vekker å se hvor mye de retursjerer.. Et annet eksempel
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Har sett eksempler på heftig retusjering før, men jeg må si jeg fikk litt selvtillit av denne snurten.
Gjest Meep Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 her er enda flere eksempler. Før musen over bildet, så ser dere orginalen.
sacred Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 her er enda flere eksempler. Før musen over bildet, så ser dere orginalen. ← Helt utrolig! De retusjerer ofte rumpa serjeg
Gjest Alyx Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 her er enda flere eksempler. Før musen over bildet, så ser dere orginalen. ← Her syns jeg nå jentene var utrolig flotte uten retusjering, noen av bildene var finere uten. Halle Berry så jo ut som en dataanimasjon etter retusjeringen..
Latee Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Helt utrolig! De retusjerer ofte rumpa serjeg ← Og pupper Men synes faktisk de fleste før-bildene var finest jeg.. Er det bare meg? Spesielt de av Mary J Blige..
sacred Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Det var jo mye farge retusjering liksom.. På før bildene er de litt grå og smårynkete. Pluss, som nevnt før, får rumpa ofte et veldig løft
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Mange av de var pene før de ble retusjert, men selve bildet ble enda flere ganger finere etter fordi de tilføyde mer farge, så bilde ikke gikk i ett men fikk en glød som jeg syntes er fint De ga litt farge til bilde
fiolen Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Nå fikk jeg en aldri så liten selvtillits-boost!
Lola83 Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Kjempe teit..er så lei av syting fra stygge folk. Jeg synes ikke synd på dere
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Rompe, pupper og rynker er vel gammel nytt - men ble litt overrasket over den nitidige oppmerksomhet som var viet armhuler.
tuji Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Synes det er morsomt at du kaller det reklamesnurt, jeg
Amalie_85 Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Jeg følte meg litt bedre jeg kunne jo har vært en sånn dame jeg og. Hihi.
Gjest Gitte Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Rompe, pupper og rynker er vel gammel nytt - men ble litt overrasket over den nitidige oppmerksomhet som var viet armhuler. ← helt enig! La merke til det jeg også... alle linjer i armhulen var fjerna på de fleste bildene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå