Gå til innhold

silikonpupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hva synes dere om å "belønne" seg selv med silikonpupper etter å ha tatt av 15 kilo? Tror dere det blir lettere å motivere seg for å holde vekten nede om man endelig har fått puppene man har lengtet etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er virkelig viktig for deg, så ser jeg forsåvidt ikke noe galt i det om du har pengene.

Det jeg mener er viktig her er å være klar over at "nye" pupper ikke gjør livet bedre på noen måte - bortsett fra en ting mindre "å tenke på".

Det er ganske mange som tror livet blir perfekt bare man får ordnet litt her og fiksa litt der, men det er jo selvsagt feil.

Så lenge du er klar over det, har tenkt nøye gjennom at dette virkelig er noe du vil - og har pengene, så er dette ditt valg, og jeg ser ikke noe spesielt betenkelig ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

selvfølgelig vet jeg at ikke livet blir lettere med fine pupper... Men jeg er en av de som tar av ti kilo og legger på meg femten.... Grunnen til det er vel usunn slanking og et usunt kosthold når jeg har tatt av meg det jeg vil. Så da fyker jeg jo rett opp igjen. Når jeg er på det "tykkeste" har jeg store nok pupper, de er bare litt...tja...hva skal man kalle det...?? litt uformelige etter ti mnd med amming... Men når jeg tar av meg forsvinner jo puppene og jeg får komplekser for det istedenfor pga vekta. Det er derfor ikke så farlig om jeg legger på meg litt igjen, for da blir jo puppene også større....

Men det jeg lurer på nå er om det kanskje blir mer motiverende og fortsette med trening og sunt kosthold når man har puppene i behold...

Er egentlig ikke så veldig opptatt av kropp (men jeg ser jo at det virker sånn her...icon_smile.gif og er veldig imot disse skjønnhetsidealene som vrimler i media o.l... men tanken på å kunne kle seg i hva en vil uten å måtte tenke på om det tyter ut her og der eller om puppene er for små...vel, den virker fristende... Ihvertfall nå som bikini-sesongen nærmer seg... Selvtilliten har jo mye å si for hvordan en blir oppfattet av andre mennesker.

Og om jeg betaler over 20000 for nye pupper, så MÅ jeg jo bare holde meg slank....

Tenkte kanksje det var noen andre her som hadde gjort noe av det samme....icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...