Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, fant det. Men det må være rimelig gamle bilder, for garasjen er i "gammel" farge og vi har plaskebasseng i hagen ( og det er noen år siden jentene fikk plass oppi der...)

Skrevet (endret)

Finner til og med bilen min og hagestolen min :)

De skulle ha oppdatert det oftere!

Endret av juliannae
Skrevet

Jepp, fant huset. Samboeren min kjente ikke igjen barndomshjemmet sitt da.

Skrevet

Noen som veit hvor gamle bildene er?

Skrevet

Skjønner ikke dette jeg. Skriver inn by, kommune, adresse osv, men jeg får ikke opp annet enn dette store kartet med gul ring rundt stedet der jeg bor. Hvordan gjør dere det?

Skrevet
Skjønner ikke dette jeg. Skriver inn by, kommune, adresse osv, men jeg får ikke opp annet enn dette store kartet med gul ring rundt stedet der jeg bor. Hvordan gjør dere det?

klikket meg inn jeg....

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Fant huset!

Det kan ikke være sååå gammelt, fordi lekeplassen ved siden av huset har taubane og den har bare vært der i et par år max.

Skrevet
Fant huset!

Det kan ikke være sååå gammelt, fordi lekeplassen ved siden av huset har taubane og den har bare vært der i et par år max.

Vel, bilen som står utafor hos oss, bytta vi ut for over fire år sida ;)

Skrevet
klikket meg inn jeg....

Det er det jeg prøver på også, men det blir bare mer og mer uklart etterhvert som jeg klikker. Det kommer opp enda et lite kart nede i hjørnet, men det bare forsvinner etter at jeg har klikket 2 eller 3 ganger. Jeg vil se huset mitt! :sur:

Skrevet

Og det lille kartet som var nede i hjørnet var selvfølgelig det eneste vi kunne se av min teite by, det er derfor det forsvinner. La ikke merke til at det hang sammen, siden resten var så uklart. :ler: Dumme meg. Da får ikke jeg se huset mitt da.

Skrevet

Finner adressen, men klarer ikke kjenne igjen bygningen. Det kan ha noe å gjøre med at blokka jeg bor i er helt ny, og det sikkert så helt anderledes ut før de bygde her.

Skrevet

Bildet av barndomshjemmet mitt er nesten 20 år gammelt.

Skrevet

Jeg fant, jeg fant! Bildet må være minst 3 år gamle, kan tenkes de er mye eldre enn det og.

Skrevet

Alle bildene trenger ikke være like gamle da. Men ja, jeg finner huset mitt. Hyggelig.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg fant både huset, og vår eksklusive have formet som en barokklabyrint.

Skrevet

Kan jo være at bildene er tatt over et lengre tidsrom. Utifra buskene i hagen min, er bildet tatt i løpet av de siste fire årene.

Skrevet
Noen som veit hvor gamle bildene er?

Hvis du klikker på (i) på menyen og deretter klikker på bildet, kommer det opp endel informasjon om bildet, bl.a. når det ble tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...