Gjest Grønn Frosk Skrevet 10. desember 2006 #81 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg heller er ikke så innmari fan av unisex-toaletter. Det jeg gjør på do kan godt få være ett mysterium for det andre kjønn Endret 10. desember 2006 av Grønn Frosk
Gjest Gjest 1 Skrevet 10. desember 2006 #82 Skrevet 10. desember 2006 Det forstår jeg godt at de ikke ønsker!
Strawberry Fields Skrevet 10. desember 2006 #83 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er 100% norsk, og vil da heller ikke ha unisex-toaletter
Gjest prestekrage Skrevet 10. desember 2006 #84 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg bor i Hamar og kan herved opplyse om at debatten definitivt ikke startet med muslimer som nektet... Her har nok NTB-journalisten valg en litt skeiv vinkling på saken.... I den allerførste artikkelen som kom om denne saken var det tre etnisk norske jenter som protesterte... Sier meg fullstendig enig!! Og nå har (såvidt jeg har fått med meg) byggherren snudd. Det blir ikke bare unisex toalett, men også separate Endret 10. desember 2006 av prestekrage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå