Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man montere isofix i bil selv?

Blir det like trygt som hvis det er ferdig montert?

Skrevet

Har visst glemt å oppdatere den tråden jeg startet ang isofix... Vi fikk jo det tipset om hellanor, men da jeg spurte dem kjente de ikke til det, kun basene til setene som festes med isofix. Jeg sendte til slutte en e-post til toyota ang montering av isofix, men fikk der beskjed om at dette ble montert på fabrikken, og ikke var mulig å få montert senere på verksted. Kan jo være at det varierer fra biltype til biltype, men hos toyota gikk det tydeligvis ikke an. (Har litt problemer med å skjønne at ikke det skal være mulig, men...). Dersom du finner ut noe annet, så vil jeg gjerne vite det!

Skrevet

Jeg leste et sted at det gikk, men at det var veldig dyrt. Tror vi uansett dropper det og kjøper ett sete med vanlig base.

Skrevet

Er det mulig å kjøpe sete med base uten isofix da? :klø: snakket med naf i dag og spurte om det i samme slengen, og han mente at det ikke fantes baser som skulle festes på andre måter enn med isofix. Har du funnet bilstoler med base som kan festes uten isofix? (Men det fantes visstnok heller ikke noen standard på avstanden mellom isofix festene, så man måtte passe på at setet passet til isofixfestene man hadde.)

Skrevet

Jeg har sett seter hvor basen festes med selene tror jeg. *sjekke*

Skrevet

Vi har det nye Graco logico s sete, og det festes med base uten isofix.

Nå har vi ikke tatt sete i bruk ennå, men det ser utrolig bra ut.

Skrevet

Takk, Arwen, da kan det bli maxi cosi med base likevel da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...