Gå til innhold

Frisørtime

Gjest Fast bruker, egentlig :P

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker, egentlig :P
Skrevet

Jeg har tenkt å bestille time hos frisør denne uka eller neste. Skal ta permanent og det ville ta ca 3 timer, sa de.

Hvis jeg av en eller annen grunn må avbestille timen, må jeg da betale noe??

Takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tviler på at du må betale om du avbestille dagen før.

Skrevet

TS her; hva hvis jeg må avbestille samme dagen? Det hender ofte at jeg plutselig må jobbe.

Skrevet

Du spør jo bare på salongen når du bestiller, vel!? Er jo forskjellige regler fra salong til salong.

Skrevet

Spør på salongen!

Der jeg har vært har jeg fått beskjed om at jeg må avbestille dagen før.

Skrevet

I stedenfor å avbestille,ta å flytt timen. Da trenger du ikke betale.

Skrevet

Kan du ikke si nei til å jobbe?

Litt kjipt for frisøren som har satt av 3 timer og plutsellig fått timen avlyst..

Gjest Fruktfat
Skrevet
Kan du ikke si nei til å jobbe?

Litt kjipt for frisøren som har satt av 3 timer og plutsellig fått timen avlyst..

nettopp! vi taper MYE penger på folk som ikke møter opp. så sitter vi der da, og venter. og sier nei til folk som kommer innom fordi vi har fulle lister. så kommer ikke den kunden som vi har satt av 3timer til, vi har plutselig masse ledig og ingen kunder.

men ring og hør med salongen; noen krever at du avbestiller dagen før, ellers må du betale.

Skrevet

Hva slags jobb er det du har som gjør at du får panikk dersom du ikke er ledig på 3 timer?

Gjest Fruktfat
Skrevet

til meg?

jeg er frisør, og får ikke panikk om jeg ikke har noe på 3 timer, men det er endel penger vi taper på at folk ikke møter opp. det går på min lønn, og det går på salongens budsjett. hadde det skjedd èn gang i løpet av året hadde det gått greit, men folk har så liten respekt for andres tid at det er helt utrolig.

Skrevet

Ikke til deg Banan- og druefat.

Men dette gjelder jo ikke bare frisørbesøk, hva med lege, tannlege etc.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

hos lege og tannlege må du uansett betale når du ikke møter til oppsatt time

Endret av Fruktfat
Skrevet
til meg?

jeg er frisør, og får ikke panikk om jeg ikke har noe på 3 timer, men det er endel penger vi taper på at folk ikke møter opp. det går på min lønn, og det går på salongens budsjett. hadde det skjedd èn gang i løpet av året hadde det gått greit, men folk har så liten respekt for andres tid at det er helt utrolig.

nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...