Gjest Fast bruker, egentlig :P Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har tenkt å bestille time hos frisør denne uka eller neste. Skal ta permanent og det ville ta ca 3 timer, sa de. Hvis jeg av en eller annen grunn må avbestille timen, må jeg da betale noe?? Takker for svar...
Gjest Bellatrix Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Tviler på at du må betale om du avbestille dagen før.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 TS her; hva hvis jeg må avbestille samme dagen? Det hender ofte at jeg plutselig må jobbe.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Du spør jo bare på salongen når du bestiller, vel!? Er jo forskjellige regler fra salong til salong.
brumma* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Spør på salongen! Der jeg har vært har jeg fått beskjed om at jeg må avbestille dagen før.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 I stedenfor å avbestille,ta å flytt timen. Da trenger du ikke betale.
FashionySara Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Kan du ikke si nei til å jobbe? Litt kjipt for frisøren som har satt av 3 timer og plutsellig fått timen avlyst..
Gjest Fruktfat Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Kan du ikke si nei til å jobbe? Litt kjipt for frisøren som har satt av 3 timer og plutsellig fått timen avlyst.. ← nettopp! vi taper MYE penger på folk som ikke møter opp. så sitter vi der da, og venter. og sier nei til folk som kommer innom fordi vi har fulle lister. så kommer ikke den kunden som vi har satt av 3timer til, vi har plutselig masse ledig og ingen kunder. men ring og hør med salongen; noen krever at du avbestiller dagen før, ellers må du betale.
Gjest Shoreh Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Hva slags jobb er det du har som gjør at du får panikk dersom du ikke er ledig på 3 timer?
Gjest Fruktfat Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 til meg? jeg er frisør, og får ikke panikk om jeg ikke har noe på 3 timer, men det er endel penger vi taper på at folk ikke møter opp. det går på min lønn, og det går på salongens budsjett. hadde det skjedd èn gang i løpet av året hadde det gått greit, men folk har så liten respekt for andres tid at det er helt utrolig.
Gjest Shoreh Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Ikke til deg Banan- og druefat. Men dette gjelder jo ikke bare frisørbesøk, hva med lege, tannlege etc.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 (endret) hos lege og tannlege må du uansett betale når du ikke møter til oppsatt time Endret 8. november 2006 av Fruktfat
FashionySara Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 til meg? jeg er frisør, og får ikke panikk om jeg ikke har noe på 3 timer, men det er endel penger vi taper på at folk ikke møter opp. det går på min lønn, og det går på salongens budsjett. hadde det skjedd èn gang i løpet av året hadde det gått greit, men folk har så liten respekt for andres tid at det er helt utrolig. ← nettopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå