Kristin Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Prøver å oppdatere, men får bare denne meldingen: LU1825: This update failed because it tried to run an application that did not exist. The application file should have been part of the update that was downloaded. You should try getting this update again the next time you run LiveUpdate. Click here for more information on this error Hva må jeg gjøre??
Fubar Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Er dette et problem du har hatt lenge, eller skjedde det akkurat nå? Jeg søkte litt på Symantec sine sider og fant følgende link: http://service1.symantec.com/SUPPORT/share...9d?OpenDocument Løsningen skissert her er å prøve igjen senere. Hvis dette er noe du har hatt over lengre tid, så får vi evt se etter andre løsninger.
Kristin Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Har funnet den meldingen jeg og...Problemet har vart en stund... avinnstallerte og la inn på nytt... Det gikk bra en stund.. men nå er feilmeldingen tilbake igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå