Gjest Lanyah Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Kan noen hjelpe meg...? Skal ha kjøretime imorgen, òg fikk denne òppgaven... Veien til Os er grei, men er det ikke en annen vei derfra som er raskere til Bergen\Flesland isteden for å kjøre tilbake samme vei jeg kom fra? Flesland til Lagunen er jo ògså ganske greitt...
pulverheksa Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Du kan kjøre hamreveien ved kalandsvannet, men du sparer ikke noe særlig tid mot hovedveien fra Os til Flesland. Fra Os kan man også kjøre over lysekloster og fanafjellet, men det sparer i alle fall ikke tid. Det raskeste er hovedveien. Kjører der ganske ofte, så jeg har prøvd alle alternativene. Hamreveien er uansett ikke beregnet til gjennomganstrafikk, det er en smal bygdevei.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 ja,og når du kjører forbi kalandsvannet kan du vinke for då ser eg deg...
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 ja,og når du kjører forbi kalandsvannet kan du vinke for då ser eg deg... ← Jeg bodde på Voss i 4 år. Fra 1996 til 2000.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå