Gjest Lanyah Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Få jeg ikke noe forberedelse hefte eller noe?... Fikk bare vite hvor og hvor tid jeg skulle møte opp...! Hva i all verden skal jeg lese på? Litt om sjangere og litt om norsk historie (romantikken, nyromantikken osv.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Det er vel stil du skal ha (hvis det er sidemål)? Før var det i hvert fall sånn at man fikk utdelt et hefte når man møtte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 7. november 2006 #3 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg hadde nynorsk som hovedmål, så det er ikke sidemål. Det er vel alltid stiloppgave, var det jeg ògså hadde, men jeg bommet på oppgaven, òg det er derfor jeg tar opp igjen. Det er så rart jeg ikke har fått noen informasjon om det heftet, eller blitt fortalt at jeg skal hente et forberedelse hefte, 2 dager før. Endret 7. november 2006 av Lanyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #4 Del Skrevet 7. november 2006 Ring privatistkontoret og spør dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Siden du tar opp faget som privatisk skal ikke du ha noe heftet. Du skal bare skrive stil. Hadde øvd på de forskjellige sjangerene, drøfting og vurdering. Ellers må du jo kunne skrive nynorsk. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 7. november 2006 #6 Del Skrevet 7. november 2006 Tusen takk! Da vet jeg det! Håper jeg klarer meg nå, men jeg har aldri hatt noe problem med å skrive!, får det til på et normalt nivå. Må bare huske å lese oppgaveteksten ekstra nøye denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 7. november 2006 #7 Del Skrevet 7. november 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 Litt off topic..men hvor skal du ha eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Lykke til! ← Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Litt off topic..men hvor skal du ha eksamen? ← Jeg vil nødig røpe hvor jeg er fra så nærme, men skal ta den på hjemplassen min på skolen der som har allmenn fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå