Gjest Minimi Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har en ytterdør som ligner denne:Den i midten Så skal jeg jo henge opp kransen etterhvert... Men hvor? Hvor på døra ville du hengt julekransen?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg elsker sånne "sette hale på grisen"-leker... Hehe, neida Jeg ville hengt kransen opp i det øverste krysset i vinduet (forutsatt at det går an å sette en liten spiker der, og forutsatt at kransen går max ned til midten av nederste vindusruter. Eller så ville jeg hengt den i det øverste rektangelet på døra (under vinduet).
Gjest Saramia Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jøje meg så merkelig dere damer her er. Kan dere ikke engang ta en avgjørelse om hvor på døren dere vil ha julekransen engang uten å måtte spørr en haug med fremmede mennesker? Jaja...
Gjest i.i Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Er du et troll, Saramia? Du slanger jo bare dritt i de trådene jeg har sett deg? (og beklager at jeg ikke tar dette på PM, men du er jo ikke registrert.)
Gjest Saramia Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Er du et troll, Saramia? Du slanger jo bare dritt i de trådene jeg har sett deg? (og beklager at jeg ikke tar dette på PM, men du er jo ikke registrert.) ← Et troll? Det var da og noe å kalle folk. Mulig jeg er mindre pen, men troll var vel å ta litt i
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg elsker sånne "sette hale på grisen"-leker... Hehe, neida Jeg ville hengt kransen opp i det øverste krysset i vinduet (forutsatt at det går an å sette en liten spiker der, og forutsatt at kransen går max ned til midten av nederste vindusruter. Eller så ville jeg hengt den i det øverste rektangelet på døra (under vinduet). ← Samme plass som jeg har satt kroken... en hvit plastkrok som jeg limte på. Mvh Dingo:)
Drua Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Enig med gjesten, i det øverste krysset i vinduet.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Første alternativet altså... svarte før jeg hadde lest alt Mvh Dingo:)
loffen Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Jeg elsker sånne "sette hale på grisen"-leker... Hehe, neida Jeg ville hengt kransen opp i det øverste krysset i vinduet (forutsatt at det går an å sette en liten spiker der, og forutsatt at kransen går max ned til midten av nederste vindusruter. Eller så ville jeg hengt den i det øverste rektangelet på døra (under vinduet). ← Jeg har nesten lik dør, og pleier henge kransen under vinduet. Men i år skal jeg prøve det du foreslår først her, det tror jeg blir finere. Den kommer nemlig litt langt ned.
Gjest Minimi Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 tenkte både under og i det øverste krysset.. Kransen er stor så da blir det nok best øverst
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Jeg har nettopp fått samme type dør, og har lurt på det samme. Har ikke lyst å sette spriker i døra. Har dere tips til andre måter å henge opp noe på døra?
Gjest Minimi Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Tenkte litt på det jeg også, det å sette en spiker i. Men trur jeg tar en liten stift.
Octavia Skrevet 11. november 2006 #13 Skrevet 11. november 2006 Litt usikker på hvilken av disse dørene du har, men jeg har Makkerdøren og pleier å henge kransen midt i vindusområdet. Tar en tynn ståltråd som jeg trær rundt kransen oppe og bak sprossene og tvinner den slik at den fester seg. Gjør det samme nede på kransen. Da slipper jeg spiker, og kransen henger godt!
Krista83 Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Hva med å lage et slags feste oppå døren som du henger kransen ned fra i sen eller noe. Eller du kan henge kransen ved siden av døren, det kan bli likefint det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå