Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London om litt over fem uker, shoppingtur med en venninne. Gleder meg kjempemye og har lyst til å prøve noe nytt på kosmetikkfronten, da gjerne produkter som man ikke finner her til lands. Er det noen som har spesielle produkter å anbefale? Er åpen for det meste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville absolutt fått tak i noe fra Benefit. Nydelig emballasje og mange produkter som ikke alle andre har. Du kan ta en titt inne på Benefit for inspirasjon :)

Endret av Blanca
Skrevet

Ja, har prøvd enkelte ting fra Benefit tidligere, men det er lenge siden. Har du noen tips om produkter derfra som du liker?

Skrevet

Jeg har bare en skimrende øyenskygge derfra, men jeg ønsker meg mye mer. Vet at glow-produktene derfra er populære; High Beam. Moon Beam og Hollywood Glo. Har veldig, veldig lyst på Moon Beam.

Skrevet

Da jeg var i london i høstferien så tok jeg og kjøpte meg Nars orgasm blush.. Men au så det svei i lommeboka gitt! Betalte vel 19 pund for den.

Ja, har de sephora i london? Isåfall hvor??

Skrevet
Gå på Sephora.

Jeg vet om Sephora og kjenner til en del utenlandske merker, men jeg lurer her på om folk vil anbefale enkelte produkter.

Skrevet
Da jeg var i london i høstferien så tok jeg og kjøpte meg Nars orgasm blush.. Men au så det svei i lommeboka gitt! Betalte vel 19 pund for den.

Ja, har de sephora i london?  Isåfall hvor??

Var den verd pengene eller er den litt overhypet? Kunne også tenkt meg Nars The Multiple eller hva den heter, noen som har prøvd den?

Skrevet

Urban Decay og spesielt øyenskygge basen Primer Potion.

Skrevet

Ville kjøpt noe fra bobby brown. Er veldig fornøyd med sminken derfra. Har blandt annet solpudder, lipgloss, eyeliner på krukke og sminkekoster..

Skrevet

Nja.. Nå synes ikke jeg at blusher viser så godt på meg fordi jeg generelt er rød fra før av egentlig :) hehe Men synes fargen er veldig pen med små glitterpartikler i.. MEn den finnes nok på nett f.eks ebay der den er MYE billigere :)

Skrevet

Nars Orgasm er vel fin på veldig mange, tror jeg - kanskje særlig til nordiske farger. Jeg er forholdsvis lys (gule undertoner i huden) med blondt hår, og jeg synes jeg kler den veldig godt. Men det er bare å spørre i Nars-avdelingen i de store department store'ne, de var veldig hjelpsomme da jeg kjøpte min. Prøvde flere farger, men kom frem til at Orgasm var den jeg ville ha. Ellers mener jeg at Space NK-butikkene også fører Nars.

Benefit-standen på Selfridges er veldig ok, liker særlig den mørke damen med afrosveis! Hun er litt selger, men er entusiastisk og får deg til å "feel good about yourself". Fra Benefit elsker jeg Benetint, Benetint lipbalm, EyeBright-blyanten og dr.feelgood. Jeg har også prøvd Realness of Concealness-boksen, den er ok, men jeg liker bedre å bruke I.D.-foundation som conscealer. Get Bent-kosten er veldig god.

Ellers elsker jeg lipglossene fra Ruby&Millie (dette merket har de på store Boots-butikker, det samme gjelder Benefit. Mener at de har begge deler på den på Liverpool Street station, den er enorm). Hvis du bruker sånne strips til å dra ut blackheads fra nesen (det er så ekkelt, men fryktelig effektivt!) så er Boots sine egne veldig gode. De heter Tea Tree + Witch Hazel Nose Pore Strips. Jeg kjøper også hudpleie i England, fra REN, men det er mest fordi det er en del billigere. Det var det jeg kom på i farta... Puh!

Skrevet

Var i London for ca to år siden og da var sminkeshopping på planen. Det ser ikke ut til at de har Sephora i London lenger (de hadde to butikker utenfor selve bykjernen, men det var et stykke unna der man ferdes så fikk aldri dratt dit, men ser ikke at de finnes mer ifølge Sephora store locator).

Jeg bruker nesten bare sminke som ikke finnes i Norge og kan som andre anbefale:

Urban Decay : utrolig mange tøffe øyeskygger med masse pigmenter, shimmer og i tøffe farger, toppkvalitet! Vet ikke hvor man får kjøpt det bortsett fra på flyplassen.. om du skulle lande på Heathrow..) De har også en blush/shimmer som heter Afterglow i fargen "X" som er kjempefin, og noen utrolig kule bodyshimmer-aktige saker i kule forpakninger og med ulike smaker ('cake' , 'marshmellow', 'peppermint' er mine favoritter). Har også hørt at den primer-saken er kjempebra.

Nars : Jeg har også 'orgasm' blush og 'laguna' bronzer (kommer i kombo) - veldig fornøyd med begge to! Anbefales. Men styr unna kremøyeskyggene, dårlig holdbarhet på de/samler seg på øyelokket etter 10 min. NARS finner du på Selfridge's.

Philoshopy : Masse kjempefine venninnegaver som en kjempesamling dusjsåpe/sjampo/balsam i mange herlige smaker: kanelboller, jordbærmilkshake..etc Også på Selfridges.

Benefit : Som sagt, søte pakninger! Har bare prøvd Dandelion blush og er ok fornøyd, blir glad av å se på den og eie den, men den gjør vel egentlig ikke underverker! Benefit finner du på Selfridges.

også Barry M (finnes på TopShop og enkelte drugstores - de har disse i Norge også, men her er de rådyre (125 kr og oppover mens de koster omtrent 45 kroner i UK)

PopBeauty finner man på Topshop og har masse glittersminke om man liker det, de har også egne sett med øyeskygger etter hvilken øyefarge du har!

Andre merker som er populære er Bourjouis (litt rimeligere sminke.. tror man får tak i den på Boots og lignende, kjempefine øyeskygger og lipgloss), og Pout.

Jeg kommer ikke på mere i farten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...