Anglofil Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Samme som den andre tråden, hvilke cder ønsker du deg? Disse ønsker jeg meg; The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Völkerball (m/DVD) - Rammstein Rudebox - Robbie Williams Angels - Rarities - Robbie Williams Science - Thomas Dypdahl October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde Du Må´kke Komme Her Og Komme Her - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Fijacion Oral Vol. 1 (DualDisc) - Shakira Oral Fixation Vol. 2 - New Version - Shakira Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Catching Tales - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Love Songs: A Compilation … Old And New (2CD) - Phil Collins Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely – The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Duper Sessions - Sondre Lerche Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams Mvh Yvonne
Gjest Bellatrix Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Samme som den andre tråden, hvilke cder ønsker du deg? Disse ønsker jeg meg; The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Völkerball (m/DVD) - Rammstein Rudebox - Robbie Williams Angels - Rarities - Robbie Williams Science - Thomas Dypdahl October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde Du Må´kke Komme Her Og Komme Her - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Fijacion Oral Vol. 1 (DualDisc) - Shakira Oral Fixation Vol. 2 - New Version - Shakira Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Catching Tales - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Love Songs: A Compilation … Old And New (2CD) - Phil Collins Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely – The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Duper Sessions - Sondre Lerche Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams Mvh Yvonne ← Jeg som trodde jeg ønsket meg mange. Jan Werner: Stronger Bjørn Eidsvaåg: Nåde Odd Nordstoga: Heimatt te mor (eller noe sånt?) Vamp- I full symfoni Robbie Williams: Rudebox Alexander Denstad With: Coming Home
Anglofil Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Høhø, ja du kan så si. Mamma klaget nemlig over at jeg er så vanskelig å finne gaver til, så da bestemte jeg meg for å gå ordentlig til verks. Mvh Yvonne
Gjest Miloine Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Yvonne, du får sikkert minst en av de du har nevnt, det vedder jeg for Vamp- I full symfoni Stor fan av Vamp og skal på konsert med dem 25 november i Oslo Spektrum
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 bitcomet har taket på meg
Gjest Leiababe Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Har endel jeg godt kunne tenkt meg å få... John Legend: Once again Damien Rice: 9 INXS: Definitive INXS My chemical romance: The black parade James Morrison: Undiscovered Neil Young: Decade Jeff Buckley: Grace The Clash: London Calling Vamp: I full symfoni The Carpenters: The Essential Collection Og kommer sikkert på mange fler om noen minutter
Gjest Emera Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hilde Louise Asbjørnsen, "No vil eg vake med deg." Den har jeg lyst på.
Anglofil Skrevet 8. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2006 Yvonne, du får sikkert minst en av de du har nevnt, det vedder jeg for Ja, får håpe det da. Kan jo hende jeg får en cd eller to i morgen, på bursdagen min. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Heine Totland (mannen til Silje Nergaard) og CD "Though times for gentlemen"
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Wow. Hadde jeg fått noen av platene dere ønsker dere, så hadde jeg begynt å grine og kuttet all kontakt med avsenderen.
Champagnepiken Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Yvonne - du er altså imponerende med lister! Jeg ønsker meg alltid plater, men i høst har jeg allerede skaffet meg en del av de aktuelle. Likevel: * Bertine Zetlitz - den nye som jeg ikke husker hva heter * Gershwin - "Porgy and Bess" (hele operaen) * Kristin Asbjørnsen - den nye spirituals-plata
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Yvonne - du er altså imponerende med lister! Jeg ønsker meg alltid plater, men i høst har jeg allerede skaffet meg en del av de aktuelle. Likevel: * Bertine Zetlitz - den nye som jeg ikke husker hva heter * Gershwin - "Porgy and Bess" (hele operaen) * Kristin Asbjørnsen - den nye spirituals-plata ← Det er sikkert en grunn til det...slik blir det når man har lite å gjøre. Å si alt kan bli litt kjedelig.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Wow. Hadde jeg fått noen av platene dere ønsker dere, så hadde jeg begynt å grine og kuttet all kontakt med avsenderen. ← Da kan vi med temmelig stor sikkerhet fastslå at vi ville ha begynt å grine hvis vi hadde fått noen av dine CD-ønsker.
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 Da kan vi med temmelig stor sikkerhet fastslå at vi ville ha begynt å grine hvis vi hadde fått noen av dine CD-ønsker. ← Sannsynligvis! Vi er nok motpoler i musikkverdenen.. lista til Yvonne er så vanvittig lik min hat-liste at det er skremmende. Men lenge leve forskjellig smak! Jeg mååå bare råde deg til å i hvert fall stryke Robbie Williams' siste, Yvonne.. Jeg vet han har klart å lage grei pop før, men den plata der er så dårlig at du nesten får litt vondt inne i deg av å høre på den, samtidig som du kjenner deg utrolig flau på Robbies vegne. Mvh Musikkfascisten
Anglofil Skrevet 9. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2006 Hehe, nå har jeg en ganske så variert smak da, jeg hører på alt fra black metal til jazz, og det gjør meg i grunn ingenting at du ikke liker lista mi. Og Robbie Williams' 'Rudebox' skal jeg innrømme at jeg er skeptisk til, men jeg velger å være åpen og ihvertfall gi plata en sjanse, slik som veldig mye annet. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 9. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 9. november 2006 Det er sikkert en grunn til det...slik blir det når man har lite å gjøre. Å si alt kan bli litt kjedelig. ← Sier gjesten som har en kommentar til enhver anledning. Mvh Yvonne
Gjest Vidvandre Skrevet 17. desember 2006 #19 Skrevet 17. desember 2006 The Beatles- Love Jepp. Er ikke stor cd person. Men jeg blir også glad for hvilket som helst album med mine favorittartister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå