Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har fått inntrykk av at mange her handler på la redoute, men hvordan er størrelsene? Er de som hm? For da vet jeg hvike størrelse jegh skal bestille liksom
Karamba Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Franske størrelser er små, man blir derfor anbefalt å bestille i en størrelse større enn hva man vanligvis bruker...
Miracl3 Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Eller du kan ta målene dine og sammenligne med målene på Laredoute sin side Tror de over str 40 går opp en str, og de under str 40 bestiller som vanlig.
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg har handlet der og bestilte 38-40 fordi det er det jeg vanligvis bruker. Først etterpå ble jeg klar over det med størrelsene. Likevel; klærne passer perfekt de, så jeg kan ikke helt skjønne at det skal være noen forskjell. De er ikke litt trange en gang. Tror det er veldig lurt å ta mål ja.
Gjest Tweek Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg er ikke sikker på om jeg bruker 34 eller 36 et sted imellom tror jeg, s litt vanskelig å finne noe som passer
Karamba Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg bruker vanligvis 36 og har bestilt 38 hos La Redoute. Det gikk fint for meg ihvertfall. Men det er sikkert ingen dum idè og ta målene dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå