Gå til innhold

Hvorfor flytte temaene om kjoler og solarium?

Eføya

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var jeg som la inn innlegget om kjoler og lurer på hvorfor i all verden det ble flyttet til bryllup? Likeså lurer jeg på hvorfor solariums spørsmålet ble flyttet. Dette hører da virkelig hjemme under Velvære, klær og sminke???? Selv om jeg skal ha på kjolen i et bryllup så betyr ikke det at innlegget skal ligge under bryllup! Hadde jeg spurt om f.eks hva som er passende å ha på seg i et bryllup så hadde jeg forstått det, men jeg spurte om hvor man får kjøpt selskapskjoler! Jeg tror faktisk at jentene som interesserer seg nok i Velvære, klær og sminke til å være inne på disse sidene har mer forutsetning til å svare på spørsmålet mitt enn de inne på bryllup. Jeg er nygift og var mye inne på bryllup og hadde mye nytte av det, men nå mener jeg at jeg ville hatt mer nytte av dette forumet for å besvare spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg flyttet disse temaene siden disse var tatt opp i forbindelse med bryllup. Selv om temaene omhandler velvære, er disse temaene oppe til stadighet på bryllupsforumet og man kan også få gode svar der.

Men som du ser ligger det en speiling igjen på velværeforumet. Linkene er dermed synlige BÅDE fra Velvære og bryllupsforumet, og det gir dere større sannsynlighet for flere svar.

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...