Susannah Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Når du farger håret med gjør-det-selv-pakker, følger det alltid med en liten pose med en balsam eller kur som skal has i på slutten. Jeg synes alltid håret blir så bra av denne, og er alltid lei meg for at den er så liten... Noen som vet hva dette egentlig er og om det går an å få kjøpt det noe sted?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Nei, det går ikke..men masquintense fra Kerastase er akkurat samme nesten
Gjest itla Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg så nylig en reklame for at et av hårfargemerkene hadde kommet med denne balsamen på tube. Men jeg kan ikke for mitt bare liv komme på hvilket merke det var, eller hvor jeg så reklamen... Det kan meget mulig ha vært i et engelsk blad, nemlig. Men det betyr ihvertfall at det bør være mulig å få tak i - eller ihvertfall at blir det i Norge også etterhvert.
Susannah Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Gjest 12.30: Masquintense fra Kerastase, hvor får man kjøpt det? Når har man det i? Før vask? Og hvor lenge?
Gjest Deception Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Gjest 12.30: Masquintense fra Kerastase, hvor får man kjøpt det? Når har man det i? Før vask? Og hvor lenge? ← Det er en vanlig hårkur i krukke som du får hos frisører som fører Kerastase. Brukes etter vask, og skal vel sitte i ca. 15-20 minutter. Jeg tror Dove reklamerte med at de hadde sånn kur som i hårfargepakkene? I serien for farget hår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå