Luzi Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 ansiktskremen jeg bruker kommer nå i krukke. jeg synes det er så utrolig uhygenisk og "stikke fingrene" nedi der, og er på utkikk etter skike ansiktskrem pinner man kan bruke istedetfor. men hvor i alle dager får jeg tak i det? er det noen som vet om noen steder de selger slikt? de hadde ikke på bodyshop. (hvor jeg kjøpte kremen)
onyx Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Spør på apoteket etter plastspatler. Der bør de ha slikt.
Lille meg :) Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker ofte q-tips til dette. Syntes det funker bra, og det er enkelt å få tak i!
Susannah Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Apoteket er mitt tips også, utrolig hvor mye mer enn medisiner en kan få der!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 De fleste gode ansiktskremer kommer med spaltel i pakken F.eks..La prairie, Dior..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 H&M har også hatt vet ikke om de har nå, evt kan du bruke en plastskje elns hvis du ikke får tak i. Jeg har også noen fra en hårstripepakke fra l'oreal.
Gjest Tanita Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Små engangsspatler selges på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå