Gjest solli Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Føller med på topmodel hver mandag og må si eg synest nivået er høyt i år, synest hun lene er helt nydeleg og maria, men maria er jo litt ung , forferdeleg stemme på hun ivertfall .Hvem tror dere vinner ?
SJP Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Heier på hu med brunt hår som fikk besøk av kjæresten i går. Ho var helt nydelig=)
Rosenrød Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg håper Ingvild vinner! Og ja, stemmen til Maria er skikkelig irriterende!
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Er Maria østlending eller rogalending? Synest så tydelig jeg hørte henne snakke noe a-la stavanger-dialekt i går til veninna si, men snakker hun ikke østlending til vanlig? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Ja, hun Maria har en helt gyselig stemme. Og så er hun bare 15 år og greier. Tenk hvordan den stemmen kommer til å bli når hun blir eldre. Grøss.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg er veldig skuffet, det blir bare verre og verre for hvert år..har aldri sett så stygge folk før. Skikkelig ekle er de. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan ta med pene jenter???!!!
Gjest sion Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg håper at Maria vinner. Lene er jo søt, men ikke modell-pen. Altfor vanlig til det. FORFERDELIG sminke på de jentene i går. Hva i alle dager tenkte de på.. Kunne jo knapt nok se hvem det var (særlig siden jeg ikke gidder å se starten på programmet).
Lizzee Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Jeg er veldig skuffet, det blir bare verre og verre for hvert år..har aldri sett så stygge folk før. Skikkelig ekle er de. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan ta med pene jenter???!!! ← TopModel er en modell konkurranse og ikke et Misse-Show. Utseende på jentene som blir plukket ut har sammenheng med trender og hva som er model-look'en nå. Nytter ikke med bare å være tradisjonelt pen om det ikke er dette som er ettertraktet i moteindustrien - jentene (ihverfall hun som vinner) skal tross alt jobbe som modeller!
Luzi Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Sion; det er jo det som er meningen. de skal ikke stille seg opp å se pene ut, det kan jo alle klare. De skal "lage bildet", og det er en fordel å kunne endre utseende etter hvaslags sminke man skal ha. man behøver ikke være klassisk pen
Murron Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Yngvild er vakrest og Lene søtest, maria for ung og Irene for vanlig. Så jeg går for Yngvild hun virker mest modell på meg men flinke er de alle sammen. Blir spennende å se hvem som vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå