Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann var til gynekolog og fikk utskrevet resept på provera..har en sykdom som heter pcos,det vil si at eg får ikke skikkelig eggløsning.blir omdannet til cyster istedenfor..så da skulle eg gå på provera i 10 dager for da og få en mens 3 til 7 dager etterpå eg hadde sluttet med provera..eg hadde en slags brunleg blødning og ikke mye,det var sånn at det var nåkk og gå med vanleg truseinnlegg,for det blødde så lite..?så er spm mitt om det er noen som har hatt det på samme måten?eg og sambueren min prøver og få barn,eg har ei jente fra før av på snart 4 år..men oddsene for og få barn på normal måte er vel litt liten når eg har pcos og han har dårlig sædkvalitet..?eg skal tilbake til gynekolog den 14 nov,eg går til hausken klinikken..på forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke pleier å ha mens regemessig, kan det godt hende at dette var nok, siden du da ikke har noen særlig tykk livmorslimhinne.

Men ring klinikken å spør.

Gjest Bertine
Skrevet

du kan nok regne det som første syklus dag..

Jeg fikk en "blødning" før jeg var ferdig på provera, ikke vanlig mensen, mer brunlig utflod. Skal du starte på pergo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...