Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Nå kan man kjøpe tre typer Redken shampoo og balsam his Nille, ca. 60 kr billigere enn hos frisører. Løp og kjøp!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Syns det er rart at nille kan selge redken ettersom det bare er lov å selge det på frisørsalonger..
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg lurer litt på om shampoen kan være for gammel.............Får bare noen tanker om hvorfor
gladidag Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 har kjøpt idag....spurte hvorfor de hadde det... Har gjort et kupp bare, var svaret.
Gjest Blanca Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Syns det er rart at nille kan selge redken ettersom det bare er lov å selge det på frisørsalonger.. ← Redken har da blitt solgt på både Smart Club og Europris også. Hvor har du det fra at de det er bare frisørsalonger har lov til å selge Redken? Les denne artikkelen; jeg synes det er særlig fornøyelig at det argumenteres med at bruk av Redken krever frisørens kompetanse og st det derfor ikke burde selges andre steder
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Men jeg skal kjøpe redken all soft alikevel hos nille på torsdag, blir spent på å prøve den shampoen/balsamen som alle snakker om, har prøvet den blå redken, men den var ingen sukssehos meg. Håret ble mere tørt og fikk kløe i hodebunnen.
ashera Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Syns det er kult at SC og Nille utfordrer frisørenes monopol.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Enig! Frisørmonopolet gjør jo at prisene er kunstig høye. Slutter meg til første innlegg: løp og kjøp!
Mygg Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 I USA selges de fleste frisørprodukter i dagligvarebutikkene, så at det trengs en frisørs kompetanse er vel litt rart...?
Felina Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Ja, I USA, og også andre land, går det, så hvorfor ikke her hos oss? Jeg bodde et år i USA og kjøpte nesten alle hudpleie- og hårpleieprodukter på mitt nærmeste supermarked. Etter den tid har Redken vært favorittmerket mitt. Brukte Neutrogenaprodukter for huden, men dessverre er utvalget i Neutrogena veldig lite i Norge i forhold til i USA.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Noen som vet hvilke Nille butikker i Bergen som har Redken? takk for hjelp!
SJP Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 (endret) Redken har da blitt solgt på både Smart Club og Europris også. Hvor har du det fra at de det er bare frisørsalonger har lov til å selge Redken? Les denne artikkelen; jeg synes det er særlig fornøyelig at det argumenteres med at bruk av Redken krever frisørens kompetanse og st det derfor ikke burde selges andre steder ← Fordi de redken produktene de selger på smartclub er på et annet språk, derfor kan de selge de der. Men syns dere ikke at det er merkelig at l'oreal ikke veit hvor smartclub osv har kjøpt produktene hen, og at l'oreal hvertfall ikke har solgt dem. Og i tillegg nekter smartclub å si hvor de har fått tak i dem. For alt vi veit kan det hende at det er "fake" eller gammelt. Utdrag fra artikkel i byavisa; " Dette er produkter vi ikke tør selge på grunn av usikkerhet rundt lagring og alder på produktene. Hårprodukter har jo generelt sett kort holdbarhetstid, opplyser Øiestad." Så betaler heller et par kroner ekstra for redken shampoer kjøpt på frisørsalong enn å kjøpe det på smartclub eller nille. Endret 7. november 2006 av SJP
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 Kort holdbarhetstid på hårshampoo? Dette må du forklare nærmere takk.
Gjest sion Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 Kort holdbarhetstid på hårshampoo? Dette må du forklare nærmere takk. ← Jeg lurte på det samme. Morsomt at det "må" være fake hvis det er billig.. Har det aldri slått dere fake-troere at hårprodukter er kunstig dyrt i Norge? I USA får man som tidligere nevnt kjøpt slike produkter overalt, og MYE billigere enn i Norge. Store innkjøp gir dessuten billigere pris. Frisører i Norge selger nok hårprodukter litt dyrere fordi de må ta lokalleie etc med i prisen, men de har nok uansett veldig stor fortjeneste på det.
Gjest Blanca Skrevet 7. november 2006 #17 Skrevet 7. november 2006 Har ikke merket noe forskjell på Redken All Soft fra Smart Club, frisør eller LF. Så mye konserveringsmidler som det er i disse produktene vil jeg tro at de også overlever meg
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #18 Skrevet 7. november 2006 Har ikke merket noe forskjell på Redken All Soft fra Smart Club, frisør eller LF. Så mye konserveringsmidler som det er i disse produktene vil jeg tro at de også overlever meg ← Men jeg har aldri sett holdbarhetsdato på mine shampoer (redken all soft)
celice Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Les denne artikkelen; jeg synes det er særlig fornøyelig at det argumenteres med at bruk av Redken krever frisørens kompetanse og st det derfor ikke burde selges andre steder ← Jeg tror ikke på det dilldallet med holdbarhet og kompetanse, men at frisørsalongene har en kunstig høy pris på sine produkter. Derfor kjøper jeg bare på nett, eller kanskje jeg stikker innom Nille. Hurra for konkurranse!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. november 2006 #20 Skrevet 7. november 2006 Holdbarhet på shampo = den krukka som det står 12 eller 24 på et eller annet sted på flasken faktisk. Vet ikke helt hva forskjellen på innholdet i en "gammel" shampo og en ny shampo er, dog...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå