Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hva er best/forskjell på jelly ,latex.silikon vibrator? Hva slags glidemiddel brukes til de forskjellige?
Heidipia Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hva som er best er nok forskjellig fra person til person... smak og behag. Når det gjelder glidemiddel skal det ikke brukes silikonbasert glidemiddel til silikon vibratoer eller andre silikon leketøy. Kjøp et som er vannbasert så er du uansett sikker på å ikke ødelegge vibratorenn din. Har forresten hørt at glass dildoer visstnok er litt "inn"... har ikke prøvd selv men er kanskje verdt et forsøk
Gjest Elfrida Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Det som er så kjipt er at i de fleste butikker man får kjøpt sexleketøy får man ikke kjent på ting, alt er pakket inn i plast og kartong og det meste ser utrolig cheesy og harry ut. Men, hvis man er i Køben vil jeg anbefale en tur innom butikken Lust, de har en nettside hvor du kan finne adressen, den ligger sentralt i en liten sidegate til Strøget; http://www.lust.dk/shop/default.asp (jeg har ikke bestilt noe der så jeg aner ikke hvordan nettbutikken er, jeg bare legger linken her for at man skal kunne finne adresse og kart, og jeg håper ikke dette bryter noen regler) Det kule med denne butikken er at atmosfæren er veldig avslappet, den er annerledes enn andre sånne butikker jeg har vært i. Det er bare damer som jobber der. OG til poenget; de har pakket ut alle varene og fylt de som er batteridrevne med batterier osv så man kan kjenne på ting og få litt mere inntrykk av hvordan de er.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg holder meg borte fra jelly og mykplast generelt etter å ha lest litt for mye om ftalater (er det slik det staves?). Skal visstnok også være vanskeligere å holde rent enn silikon og hardplast. Glass har jeg ikke tatt meg råd til ennå, kanskje det blir et julegaveønske?
Gjest Gjest_mee_* Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hvis man se på vibratoere på nettet så er mange av dem bøylige, men en ekte penis er jo stiv, og ikke veldig bøylig.. blir ikke vibratorer veldig rare å bruke da a? eller? hvordan er det, dere som kanskje har brukt det..
Gjest Jente_81 Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 For å stimulere klitoris liker jeg best harde vibratorer....... Men skal jeg ha den inne meg bør den være mest mulig naturlig. Det er fint det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå