Gå til innhold

hvordan slette msn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mie_*
Skrevet

Nå trenger jeg hjelp! Har to barn på 9 og 11 år som har hver sin "msn-konto". Problemet er at de ikke har holdt passordene hemmelige for hverandre (eller andre venner for den del) så de sniker seg inn på hverandres msn og slåss og krangler om dette nesten hver dag. Nå har jeg fått nok og har sagt til dem at jeg kommer til å slette msn'en deres. Skulle gjøre det nå, men fikk det ikke til. Prøvde å gå inn på den enkelte sin side, og også slette hele programmet. Nå trenger jeg trinn for trinn hjelp.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start -> Settings -> Control Panel -> Add or remove programs

Det følger en Windows-versjon av MSN med maskinen når du kjøper den, og den fjerner du på samme sted, men da på Add and remove programs -> Windows Components -> kryss av i boksen for Windows Messenger og "remove". :)

Skrevet

Men dersom de husker bruker/passord er det bare å koble opp fra hvilken som helst annen maskin. Det finnes en MSN Web Messenger (web basert messenger) også som er tilgjengelig fra nettleseren.

Bedre å endre passordene for en stund (til de får roet seg) slik at de ikke kan logge seg inn i det hele tatt.

Skrevet

Endre passordene, og hvis de skal inn senere, kryss av for "husk passord" slik at de ikke kan logge inn som hverandre

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!!For å slette msn fra maskinen din må du gjøre dette;

Gå til "START", videre til "KJØR..."

Kopier linjen som er blå:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Lim inn teksten i boksen som kom opp og trykk enter

Etter reestart skal msn være borte.

Skulle du angre er det bare til å laste ned msn igjen

Mvh freddy

Skrevet

Gå inn og endre passordene deres. Å slette nytter ikke. Da stikker de bort til kompisen og fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...