Gå til innhold

Vekt reduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser i Hjemmet om en slankepille som heter "Medergin".Den skal være effektiv sier de, MEN er det noen som har prøvd den. Er grusom skeptisk til alt de skriver om. :-? Har brukt vanlig eple-eddik i en lang stund (6 - 8 mnd, kommet ut av tellingen), men uten noen særlig effekt. Vekta mi har stoppet opp, så jeg kommer ikke videre ned i vekt.Gått ned 1 kg på 4 mnd, mangler 5 kg så er jeg fornøyd. :D. Jeg trimmer i tillegg. HJELP MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke noen anelse om slankepiller überhaupt virker men som min gode venninne oprah sier; slutt å spise etter klokken 19.30 :kul: og bytt ut all brus og saft med vann... og mosjoner én time hver dag! og spis grovt grovbrød til frokost!

Skrevet

Hva med å prøve et Grete Roede-kurs? Der lærer man seg til å spise riktig slik at man går ned i vekt. Selv har jeg gått ned 8 kilo på 3 uker, uten å ha vært særlig sulten.

Skrevet

Hei ser at tjorven anbefaller grete roede. Jeg selv har prøvd Herbalife og er kjempefornøyd med det. Ikke bare er det naturlige ingredienser i produktene deres det er også enkelt. Jeg gikk ned 10 kg på 2mnd og fikk fantastisk overskudd. Dette kan anbefalles på det sterkeste fra meg. Vil du ha mer info se www.easy-slim-line.com

Skrevet

Har ikke tro på piller som man får kjøpt gjennom ukeblader eller disk!

Bare løgn og fanteri. Hvis en slik pille fantes så hadde ingen lengre vært lubne!

Jeg gikk ned en god del kilo i fjor og synes nå at jeg er fin i skroget. *skryt, skryt*

Metoden var å spise ofte og lite. Først kuttet jeg snop og godt til en gang i uken, deretter til hver 14 dag og nå spiser jeg det kanskje en gang i måneden. Jeg passet også på å forsyne av maten kun en gang. Når det gjelder kaker og andre usunne ting så valgte jeg å SMAKE på dem istedet for å spise dem opp. Det hjalp!

Dette er en slankemetode som man kan leve med. Det er faktisk slik de aller fleste slanke mennesker spiser til daglig!

Lykke til!

:briller:

Skrevet

Må bare skynde meg å nevne at denne metoden virker for oss som ikke har store spiseproblemer og som bare spiser litt for mye nå og da. Du vet, oss som kiloene bare sniker seg innpå! :ler:

Den fungerer heller ikke hvis du allerede har en grei vekt. Skulle bare magle! Ingen grunn til å slanke seg da! :ler:

Må bare tillegge: Trening er et must!

Nok en gang: Lykke til!

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...