Gå til innhold

Julegavetips, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ice_*
Skrevet

Hei igjen,

Hvordan ligger dere andre an med julegaveinnkjøp?

Selv er jeg i villrede (som vanlig)

På denne tiden hvert år angrer jeg på at jeg har vært tidlig ute med å kjøpe julegaver til ungene, for det er jo sjeldent at de ønsker seg nettopp dette når juletiden faktisk nærmer seg.

I år har jeg imidlertid vært "flink" og ventet, men hva skal jeg kjøpe?

Det er ikke vanskelig med min datter på 5 år. Der er det Pony, Barbie (dukker, hest, slott) og Bratz som gjelder, i tillegg til "ekte" disneyprinsessekjoler, hår og sko som gjelder.

Men til gutta på 5 og snart 13 synes jeg det er verre.

Kanskje dette er stedet for litt hjelp?

Håper noen har noen gode ideer.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt på 13 år - et tøft nytt playstation spill, ny mobil, penger. Eller noe hobby relatert hvis han har det.

5 åringen burde vel ha klare ønsker for hva han vil ha, av erfaring så er det på 5 år mye flinkere til å si hva de ønsker seg enn de som er eldre.

men her i huset så er fjernstyrte tøffe biler slager hvert eneste år, for de må jo byttes ut .-)

Skrevet

Ta en titt inn på juleforumet, det strømmer det på med gode ideer!

Hva med bok til 13 åringen?

Gjest Gjest_Ice_*
Skrevet
Ta en titt inn på juleforumet, det strømmer det på med gode ideer!

Hva med bok til 13 åringen?

TS her.

En bok var smart:-)

takk takk

Skrevet
TS her.

En bok var smart:-)

takk takk

Hva med Arn-bøkene av Jan Guillou til 13 åringen? Kjempe spennende!

Jeg har kjøpt hånddukker til mine nieser på 2 og 4 år, men det kan kanskje passe for 5 åringer også? Husker selv at jeg syntes det var kjempe gøy å spille dukketeater. Må selvsagt ha noen "snille" og noen "slemme" dukker slik at de kan være litt kreative med historier. (selv om jeg har et minne om at våre dukketeater-storeys når jeg var barn, endte med mye hode-dunking :ler: )

Tingeling

Skrevet

Jeg synes du skal gi han noe han selv ønsker. Er det mye så kan han jo lage ei ønskeliste så kan du plukke ut fra den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...