Englepusen Skrevet 30. januar 2003 #1 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen her som har erfaring med produktene til Oriflame? Har et par venninner som absolutt skal ha meg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Snakk med Cita, hun har peil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei "Englepusen" !! Send meg en PM eller en mail, så skal jeg forsøke og svare på spørsmålene dine. Takker samtidig Starie for anbefalingen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2003 #4 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg brukte endel av Oriflame produktene for en del år siden og var stort sett fornøyd. Mener å ha sett at Oriflame ikke pleier å nå så høyt opp i diverse Ukeblad tester. Vil ihvertfall anbefale deg å kjøpe Tender Care. En liten rosa krukke hvis innhold er uunværlig for tørre, hese lepper om vinteren. Kan også brukes på tørre neglebånd, såre barnelepper/haker og diverse andre tørre problemområder. En krukke koster ca 130,- kr. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 1. februar 2003 #5 Del Skrevet 1. februar 2003 Ukebladtester, er og blir ukebladtester for meg. Underholdene lesestoff, ja. På lik linje med andre terningkast anmeldelser. Men, jo noen av Oriflames produkter har også vært "Testens vinner", samt å ha blitt anbefalt som "Må ha produkt" Også internasjonalt har noen produkter vunnet priser innen bransjen. Uansett produkt/produsent, så er det ikke ukebladtester som får meg til å kjøpe et produkt. Her er det ene og alene min erfaring med produktet som teller. Et vinnerprodukt bør overhodet ikke være det perfekte produktet for meg, så slike tester burde ikke være alfa omega mtp valg av produkter. Kanskje et dårlig eksempel under Velvære, klær og sminke, men jeg tar det med likevell :oops: Mine 3 hunder ble fôret med et "testvinner fullkostfôr" resultatet ble diare', dårlig pels, og de gikk fort "tomme" i bruksammenheng. De tålte dårlig å bli presset i treningsammenheng. Påmeldte utstillinger var bare å droppe. Man møter ikke i utstillingsringen med avpelset og matte hunder. Fôret var ikke dårlig forde, det var bare ikke det optimale for mine hunder. Naboens hund fungerer utmerket på dette fôret, og har perfekt pels og utholdenhet. Ang. Tender Care....kunne ikke sagt det bedre selv Mie :blunke: Absolutt en favoritt det ja. pssst....funker også bra på såre/sprukne hundepoter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 1. februar 2003 #6 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg bruker oriflame, både sminke og kremer... er veldig fornøyd!!! Også er det ikke testet på dyr! Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå