Lola83 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Noen som har tips til hvordan man rengjør oppi disse? Ser at det ligger litt støv e.l der oppi nå..har prøvd med støvsugeren oppi uten at det ga noe særlig resultat.
Gjest Borghild Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hva i huleste er en mor og barn-lampe? Men mor og barn rengjøres i dusjen event. badekaret.
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg lurer også på hva en mor og barn-lampe er for noe :klø:
Gjest Saramia Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Er det mor og barn som bærer en lampe tro? :kloe:
skrue Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg tenkte umiddelbart på en messingfarget anretning der en pære lyser oppover og en annen (på en vribar arm) nedover eller utover. De fleste er med innebygget dimmer. Mulig jeg tar feil.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg tenkte umiddelbart på en messingfarget anretning der en pære lyser oppover og en annen (på en vribar arm) nedover eller utover. De fleste er med innebygget dimmer. Mulig jeg tar feil. ← Du har rett!
Gjest "Mora di" ikke innlogg Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Du må Skru løs hele den elektriske delen på toppen av lampa....Løsne den forsiktig, så kan du ta hele kuppelen av. Noen er to-delte, og det vil si at du får først av den store ringen, og så den lille kuppelen i midten. Skikkelig tungvint, men desverre den eneste måten å gjøre det på... Lykke til.....
Lola83 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 Du må Skru løs hele den elektriske delen på toppen av lampa....Løsne den forsiktig, så kan du ta hele kuppelen av. Noen er to-delte, og det vil si at du får først av den store ringen, og så den lille kuppelen i midten. Skikkelig tungvint, men desverre den eneste måten å gjøre det på... Lykke til..... ← Takk
Blueberry Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Kan du ikke bare ta en lett fuktig klut og tørke over når lampa er helt kald og støpselet er tatt ut?
Gjest Maa Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 He, he.. her jeg bor er navnet på slike innretninger Geriatrilampe- favoritt blant eldre å pensjonter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå