Gå til innhold

Mor og barn lampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man rengjør oppi disse? Ser at det ligger litt støv e.l der oppi nå..har prøvd med støvsugeren oppi uten at det ga noe særlig resultat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Hva i huleste er en mor og barn-lampe? Men mor og barn rengjøres i dusjen event. badekaret.

Skrevet

Jeg lurer også på hva en mor og barn-lampe er for noe :klø:

Gjest Saramia
Skrevet

Er det mor og barn som bærer en lampe tro? :kloe:

Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart på en messingfarget anretning der en pære lyser oppover og en annen (på en vribar arm) nedover eller utover. De fleste er med innebygget dimmer. Mulig jeg tar feil.

Skrevet
Jeg tenkte umiddelbart på en messingfarget anretning der en pære lyser oppover og en annen (på en vribar arm) nedover eller utover. De fleste er med innebygget dimmer. Mulig jeg tar feil.

Du har rett!

Gjest "Mora di" ikke innlogg
Skrevet

Du må Skru løs hele den elektriske delen på toppen av lampa....Løsne den forsiktig, så kan du ta hele kuppelen av. Noen er to-delte, og det vil si at du får først av den store ringen, og så den lille kuppelen i midten.

Skikkelig tungvint, men desverre den eneste måten å gjøre det på... :(

Lykke til.....

Skrevet
Du må Skru løs hele den elektriske delen på toppen av lampa....Løsne den forsiktig, så kan du ta hele kuppelen av. Noen er to-delte, og det vil si at du får først av den store ringen, og så den lille kuppelen i midten.

Skikkelig tungvint, men desverre den eneste måten å gjøre det på... :(

Lykke til.....

Takk :sminkedokke:

Skrevet

Kan du ikke bare ta en lett fuktig klut og tørke over når lampa er helt kald og støpselet er tatt ut?

Skrevet

He, he.. her jeg bor er navnet på slike innretninger Geriatrilampe- favoritt blant eldre å pensjonter :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...