Gå til innhold

2005-BRUDER

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Jo selvsagt!! Synes det er moro med mange her jeg...
Skrevet

Jeg ble oppfordra av Magnhild å melde meg inn her så her er jeg.

Som et innlegg før idag så har jeg idag bestilt opp kirken. Gosh!! Dette er så spennende. Når man har bestilt kirken så vet man at dette er skikkelig alvor og at det kommer til å skje noe vidunderlig snart. Vi har også bestilt opp selskapslokalet, det ble bestilt opp for mnd siden.

Den store dagen vår er 23. juli 2005 og det har vel en grunn. Og den er at jeg og min kjære har 10 års jubeleum. Den 21. juli 2005 så er det 10 år siden vi ble kjærester. Kor har det blitt av tiden? Den flyr av gårde, føler at det var igår jeg.

Vi kommer til å be alle kjente og kjære, rundt 70 stk. halvparten til middag og resten av halvparten til kaffen og den STORE festen. Jeg har 2 forlovere, mine 2 nærmeste venner. Så skal jeg ha 2 brudepiker og 2 brudesvenner. Snufs!! Jeg blir rørt jeg. Vel, en av forloverne mine er kjempeflink til å sy så hun har fått i oppgave å sy brudekjolen min. Jeg skal ha langt slep og slør, tiara og hansker. Hun kommer også til å sy det som kommer til å være under brudekjolen utenom undertøyet så klart. Jeg kommer til å spare masse penger.

Vel dette var noe av det jeg har planlagt, men jeg har masse mer. Jeg venter til resten senere. Må ha noe å fortelle underveis. Lykke til videre med planleggingen da folkens!

Skrevet

Det var godt å se at du kom inn her da...

Føler meg litt som en liten organisator her inne. Føler vel at jeg er her alt for mye også er det ikke noen andre her. Selv om det har vært det i dag!!

Har skrevet deg opp på datolisten jeg... Der kan du se andre bruder i 2005 også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...