Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #82 Skrevet 11. mars 2003 jeg er snart 23 og han er 25.. det er derfor vi har tenkt å vente i minst 2 år til.. jeg har nemlig alltid hatt 25 år som absolutt nedre aldersgrense.. hørest sikkert tåpelig ut når jeg alt har bestemt meg for mannen.. men, men.. sånn tenker nå jeg.. ingen grunn til å rushe inn i det liksom
lillen Skrevet 11. mars 2003 #83 Skrevet 11. mars 2003 WoW! Deg er det lenge siden jeg har sett, Linsi! Velkommen tilbake :D Vi må jo holde tråden oppe, vi som skal være her lenge (føler plutselig noen har sagt akkurat det samme før her) Jeg vil ihvertfall ikke ta til takke med noe annenrangs-side Jeg har nettopp sett igjennom (ikke lest altså) hele tråden, og telt opp at vi er 6 faste jenter her inne (og da håper jeg at jeg ikke har oversett noen... :-? ) Afrodite(24), lillen(22), Linsi(22), Magnhild(24), Aricept(21) og Mzfire(23) +en og annen gjest!
lillen Skrevet 11. mars 2003 #84 Skrevet 11. mars 2003 Gjest: skaff deg et nick, da vel (hvis du ikke bare har glemt å logge på...)
Gjest Mzfire Skrevet 11. mars 2003 #85 Skrevet 11. mars 2003 Hehe nei vi får holde tråden oppe ja Skal ikke bli noe vanskelig fra min side. Er her ganske ofte jeg da . Hyggelig at vi er så mange blitt da og at vi også er ganske så jevnaldrende også :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #86 Skrevet 11. mars 2003 ja.. jeg har vært inne å prøvd å registrer meg.. fikk ikke helt respons.. så jeg før prøve igjen senere.. men det haster jo ikke så veldig, da.. vi snakkes mer... jeg skal si at det er jeg som er meg når jeg presanterer meg på orntlig, da..
Edie Skrevet 12. mars 2003 #87 Skrevet 12. mars 2003 Bra at vi klarer å holde tråden oppe. Har en følelse av at det kommer til å bli en del innlegg i denne tråden etterhvert! 😄 Gøy at vi alle er ganske like gamle. Eller like unge er vel mer riktig? Ha en fortsatt fin dag!
lillen Skrevet 12. mars 2003 #88 Skrevet 12. mars 2003 Ser du er her inne akkurat NÅ, Afrodite; hvor gammel er du..? Mulig jeg har oversett innlegg om det når jeg var på leting etter alderen din... Jeg mener at du har skrevet den et sted, men finner det ikke...
Gjest Afrodite Skrevet 12. mars 2003 #89 Skrevet 12. mars 2003 WOW - det skjer så mye hele tiden her! Gøy at vi er flere! :D Jeg er 24, sambo 23 (bryluppsår - 26 og 25) (Lillen - det var en annen tråd der omtrent ALLE bruder skrev navnet sitt - tråden var laget av AnitaCath, og het "Hei alle bruder, hvor gamle er dere?" - der har du sett alderen min) Det er ALLTID så kos å se at noen har skrevet her. Linsi - hvordan gikk det på eksamen? Jeg koser meg skikkelig hjemme, og har idag vært på kino med mam og pap, og sett "the hours".. I dag har jeg en sånn tung savne kjærsten dag.. det er så vondt å vente på å se han igjen. Jeg tror jeg blir gal snart... :cry: Men vi har jo vært gjennom 5 mnd før, så det går nok bra.. Sov godt, alle 2005/2006-bruder!
Edie Skrevet 13. mars 2003 #90 Skrevet 13. mars 2003 Vet det kan være skikkelig fælt å savne kjæresten sin. Men tror man har litt godt av det også innimellom. Og bare tenk Afrodite, hvor deilig det blir å se han igjen!
lillen Skrevet 13. mars 2003 #91 Skrevet 13. mars 2003 Trøsteklemmer sendes til Afrodite :D Håper du har det bedre idag! :D Og, ja, det er jo så deilig å vite at man er så forelsket! :D Hvordan var "the hours" forresten?
Gjest Afrodite Skrevet 13. mars 2003 #92 Skrevet 13. mars 2003 Hei hei! Jo, idag er det bedre med meg - han ringte i går - og var såå søt så. Men det er fælt å savne, men man trenger det også innimellom.. :blunke: "The hours" var veldig bra - trist og sterk på samme tid, og litt vanskelig å forstå i starten, men på slutten går alt opp... 8) I dag skal jeg til den kirken jeg har tenkt vi skal gifte oss i. Har bare vært der en gang, og mener å huske at jeg likte den kjempegodt.. men det hender jo at ting forandres på.. Nå har jeg t.o.m begynt å tenke på "sjømannskirke"-bryllup i fred og ro på Kypros (vi må jo faktisk være gift før vi flytter til Norge), og så ha en stoooor bryllupsfest med tiden.. men når jeg tenker på det, er det kanskje ikke helt aktuelt. Jeg kan bare ikke bestemme meg. Deilig å ha så god tid....... klem klem
Chiquita Skrevet 15. mars 2003 #93 Skrevet 15. mars 2003 Har dere sette denne??? En felles dagbok/tumleplass for alle 2005-bruder...... (Dere kan også "nå" denne siden ved å gå inn på forumets hovedside) *klem klem*
lillen Skrevet 15. mars 2003 #94 Skrevet 15. mars 2003 Kanskje et hint!? Eller heller til hjelp!! Skal vi overføre oss selv dit, og begynne litt på nytt?
Chiquita Skrevet 15. mars 2003 #95 Skrevet 15. mars 2003 Det var en 2004-brud som etterlyste en sånn side, og Gry har vært så snill og opprettet en for 2003- og 2005- brudene også.... Jeg kan jo flytte hele tråden over på 2005-sidene for dere, dersom dere vil det..... Så går ikke tråden "til grunne", om dere forstår.... *klem klem*
Edie Skrevet 16. mars 2003 #96 Skrevet 16. mars 2003 Er vel kanskje en god idé å flytte oss over dit? Det er sikkert ikke så fryktelig interessant for alle andre at denn tråden dukker opp på sida til bryllup hele tida..... Hva synes dere andre jenter?
lillen Skrevet 16. mars 2003 #97 Skrevet 16. mars 2003 Ja, kom igjen!! Bare gjør det! Bedre for oss det!
Edie Skrevet 16. mars 2003 #98 Skrevet 16. mars 2003 Vil Chiquita være så snill og flytte tråden over for oss??? Takker og bukker så mye på forhånd....
Gjest Afrodite Skrevet 16. mars 2003 #99 Skrevet 16. mars 2003 Afro her: Ja ja, dette var en smart ting! Takk for hjelpen til Chiquita og Gry! Flytte gjerne tråden vår over til vårt eget lille forum!
Edie Skrevet 19. mars 2003 #100 Skrevet 19. mars 2003 Jippii!! Fått denne flotte tråden over på vår helt egen tumleplass!! hihi Ha en fortsatt fortryllende dag jenter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå