Gå til innhold

2005-BRUDER

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke så mange som sikkert er så intreserte i oss som vi er :)

Sikkert ikke! :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en unskyldning; har vært hos mamman min (som har modem....)! Men nå er jeg tilbake :wink:

Tenker så mye på graviditet (bestevenninne J har termin i mai og govenninne N ble nettopp gravid og skal ta abort :cry: ) for tiden at det har blitt litt mindre plass til bryllupsforum!

Men jeg har det alltid i bakhodet at jeg skal gifte meg med verdens beste (for meg :wink: ) gogutt! :hjerte:

Skrevet

Er her jeg da..

Men har ikke hatt så mye å komme med i det siste. Litt opptatt med eksamener og skole at det blir litt mindre bryllupstenkning nå. Men hvis noen kommer med noen innlegg av interesse, ja så skal jeg svare aktivt jeg :P

kommer nok til å høre mye av meg frem til 2005!

og lillen, skjønner hvorfor du tenker på andre ting. Graviditet er jo også tanker som tar opp en del plass. Så koselig for bestevenninne J!

Synes det er trist jerg da at govenninne N vil/må ta abort..

Skrevet

Har lissom ikke så mye jeg lurer på for tiden, eller ønsker å ta opp heller! Det er jo så tidlig ennå, så det er ikke så mye å foreta seg, bortsett fra de tingene vi har tatt opp her inne...

Har lyst til å være mer aktiv! Men nå har jeg lissom gått tom for ting å ta opp!

Jeg skal lure meg inn på bussjettet mitt idag for å se om det er noe å ta opp... :wink:

Skrevet

Samme her!

Men skal idag få brosjyre fra et hotell vi har hørt med. Får vite pris og hva det inkluderer osv. Så kanskje det etterhvert der kommer noe jeg lurer på..

Foreløpig kun sånne ting jeg lurer på. Høres litt kynisk ut, men må vite hva ting koster for å kunne spare!

Skrevet

Der sa du det!

Trodde det var bare meg jeg!! Måå vite ca budsjett før sparinga!

Egentlig er det jo bare å legge av penger uansett, for jeg vet jo at det kommer til å koste! Men er lissom mye bedre å spare til en sum!

Rart det der... :lol:

Skrevet

Jepp. Er på en eller anne måte lettere å spare når man vet hvor mye man må spare og hva de forskjellige pengene går til.

Kan tenke noe som.. Ååå, skal vi ta en tur til København, eller skal vi legge av de pengene til fotograf?

F.eks... lettere å spare når det er noe konkret.

• 8 måneder senere...
Gjest Afrodite
Skrevet

:D :D :D Hei alle sammen! :D :D :D

Jeg er tilbake!! :P Har vel vært borte i sikkert 8 mnd, jeg var ikke engang innloggelig når jeg forsøkte idag... jeg har hatt en travel sommer, og nå har jeg endelig fått litt tid til å stikke innom i ny og ne. Vi har lagt all bryllupsplanleggingen litt på hylla, men vi suser fortsatt om det, men det er ennå tid har vi funnet ut.. Men fortsatt er det 2005. Skal hjem til jul, og være hjemme en hel måned, uten mann, men han kommer 17.januar og da skal vi til Thailand på ferie.

håper dere alle har det bra, med bryllupsplanene og med de voksende mager!

klem Afrodite :hoppe:

Skrevet

Hei!

Velkommen tilbake! :P Husker deg ja.

Er vel fortsatt ingen som er ordentlig godt i gang med planlegging, men drømmer gjør vi fortsatt innimellom..

God jul!

• 4 uker senere...
Skrevet
:hoppe: Hei hei! Jeg skal gifte meg i 2005! Ikke kom og si jeg er alene nå da? :grine: Oh well, får vel bare vente jeg da. :kgblunk:
Skrevet

Takkar og bukkar. :briller: Er på god vei i planlegginga, men må begynne umiddelbart å spare dah... :roll: Men, får vel endel igjen på skatten, og da legger jeg av endel da. Hihi. :wink:

Skrevet

Hei å hå!

Slenger meg på her jeg også. Vi har tenkt å gifte oss den 20. august 2005, pga den 21. august så har jeg og min kjære 9 års forlovelsesdag.

Har allerede planlagt en del, jeg liker å planlegge i veldig god tid så det ikke blir stressende. Det er noe det værste jeg vet, å stresse.

Ikveld kommer mine foreldre og svigerforeldre for å ta av en prat for å diskutere budsjett. Hva ene skal ta å betal osv. For vi har ikke sjans til å betale alt selv, jeg har allerede opprettet meg en egen sparekonto som jeg setter inn penger når jeg får det til. Så vi får se hvor mye det blir til slutt :D

Skrevet

Se, nå strømmer det på med 2005-bruder her. Flott. Velkommen! :)

Tror vi vil være takknemlig senere for at vi har så god tid til planlegging.

Grunnen til at vi har såpass god tid er nettopp fordi at vi må spare litt penger. For det å gifte seg kost pæng gitt! :blunke:

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hiver meg på med dere andre....

Jeg skal gifte meg den 30.06.05

Skrevet

Enda en 2005 brud melder seg herved:D Bryllupet står 21.mai 2005. Greit å være ute i god tid med alt synes jeg. Eneste er at det bare blir vanskligere å vanskligere å velge kjole :-?

• 4 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Endelig kan jeg entre bryllupssidene på Kg jeg også! Tenk at jeg også skulle bli 2005-brud! :)

Har foreløpig ingen dato, men peiler meg innmot månedskiftet august/september.

Gleder meg til å begynne å planlegge litt mer konkret, og selvom vi ikke skal ha stort bryllup, så er det sikkert en del ting som skal på plass.

Men, enda er det jo lenge igjen da, så aktiviteten kommer vel ikke til å ta av før om et drøyt års tid! :wink:

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! :)

K

• 2 måneder senere...
Skrevet

Slenger meg på som 2005-brud!

Heilt fantastisk, er det ikkje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...