Loquita Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg datet en fyr i noen måneder, det ble etterhvert slutt og livet gikk videre. Det var ingen av oss som hadde de helt store følelsene. Oppdaget senere at han hadde hatt sex med flere mens vi var sammen, og han hadde utviklet et forhold til en jente han hadde truffet på en fest vi hadde vært på sammen tidligere. Den kvelden vi avsluttet forholdet, gikk han rett til denne jenten. Saken er den: Hadde dette vært en mann som jeg virkelig var forelsket i, hadde jeg blitt veldig såret over dette. Jeg hadde jo ingen dype følelser for han, så det var ikke den måten jeg hadde det på. MEN vi var enig om at vi skulle være trofaste og at det liksom var oss to. Jeg ble forbannet over at han løy meg rett oppi trynet på den måten. Stoltheten fikk en knekk liksom. Han fikk jo meg til å fremstå ganske dum der han holdt på med andre foran nesa mi. Jeg fant jo en ny en jeg også, men jeg ventet hvertfall til etter det var helt slutt mellom oss. Følelser eller ikke, jeg syns det er utrolig respektløst å oppføre seg sånn. Når jeg da treffer denne mannen på byn, bør jeg da bare prate som om ingenting skjedde (han vet at jeg fant ut om hun andre)? Eller har jeg ingen respekt for meg selv dersom jeg 'go'snakker' og er hyggelig mot ham? Jeg har ingen knuste følelser og kan fint prate med han som om ingenting har hendt, men gjør jeg livet hans for enkelt da?
*melis* Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Har ingen tips selv, men slenger meg på denne.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg tror jeg ville hevet meg over det og latt som ingen ting. Bedre det enn å fremstå som forsmådd ekskjæreste. Gå videre med hodet hevet!
Nelle Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg tror jeg ville hevet meg over det og latt som ingen ting. Bedre det enn å fremstå som forsmådd ekskjæreste. Gå videre med hodet hevet! ← Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå