Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 For ikke så lenge siden fikk vi vite at eksen til min kjære har blitt mamma igjen. Han har ikke blitt pappa etter at de gikk i fra hverandre. Når han fikk vite det så så jeg en slags skuffelse hos han. Kan ikke helt beskrive det, men han fikk et spesielt uttrykk i ansiktet. Nå er jeg redd han skal forlate meg og finne ei han kan få barn med. Vi er ufrivillige barneløse og har ikke lykkes selv om vi har fått hjelp. Hva bør jeg gjøre? Jeg er redd for å miste han?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 For ikke så lenge siden fikk vi vite at eksen til min kjære har blitt mamma igjen. Han har ikke blitt pappa etter at de gikk i fra hverandre. Når han fikk vite det så så jeg en slags skuffelse hos han. Kan ikke helt beskrive det, men han fikk et spesielt uttrykk i ansiktet. Nå er jeg redd han skal forlate meg og finne ei han kan få barn med. Vi er ufrivillige barneløse og har ikke lykkes selv om vi har fått hjelp. Hva bør jeg gjøre? Jeg er redd for å miste han? ← Det er jo mulig du så skuffelse, forde det var det du lette efter... Ta en prat med han! Ikke gå og plag deg selv unødvendig.
la Flaca Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 For ikke så lenge siden fikk vi vite at eksen til min kjære har blitt mamma igjen. Han har ikke blitt pappa etter at de gikk i fra hverandre. Når han fikk vite det så så jeg en slags skuffelse hos han. Kan ikke helt beskrive det, men han fikk et spesielt uttrykk i ansiktet. Nå er jeg redd han skal forlate meg og finne ei han kan få barn med. Vi er ufrivillige barneløse og har ikke lykkes selv om vi har fått hjelp. Hva bør jeg gjøre? Jeg er redd for å miste han? ← Fikk helt vondt av deg jeg. Jeg foreslår også at du snakker med han, og sier for eksempel; "Når du fikk vite at eksen din har fått barn så så jeg en slags skuffelse hos deg. Kan ikke helt beskrive det, men du fikk et spesielt uttrykk i ansiktet. Nå er jeg redd du skal forlate meg og finne ei du kan få barn med."
La Guapa Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Heiiii. Viktig at dere snakker mye sammen nå. Kanskje er du ekstra var fordi dere ikke har lykkes med å få små ennå. Spør ham, du. Det er mye bedre enn å gå sånnn å lure. Jeg kan trøste deg med at vi har hatt barnløse par i venneflokken som alt har klaffet for etter besøk på fertilitetsklinikken... Du skal se at dette går helt fint. Jeg ville bare si deg det jeg...at det helt sikkert kommer til å klaffe
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Min mann ble også veldig lei seg de to gangene hans eks-kone fikk barn. Hos oss er det han som ikke kan få egne barn, og at jeg har to fra før gjør kanskje ting litt enklere. Nå har vi gitt opp, over 40 begge to, men jeg vet at han syns dette er et sårt tema.
ajax- Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Hei Skjønner at han reagerer på dette om han selv ønsker å bli far. Hva med adopsjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå