lillesky Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg var på Ikea Slependen i dag for å sjekke ut julekolleksjonen, som liksom skulle åpne i dag. Men de hadde mer der for to uker siden enn i dag. Veldig utplukket. Så hvis du skal ha noe julegreier fra Ikea, burde du skynde deg...
Gjest mela Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Ååh, synd. Hadde sett noen ting der jeg ville ha.
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg vsyns vel ikke Ikea Furuset var så mye å skryte av heller....................
Sluagh Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Det ble fort tomt begge steder... Håper de fyller på før jul!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg som hadde planlagt shoppingtur til mandag og......... da vet jeg ikke om jeg gidder
kamela Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Ikea Furuset har fortsatt godt utvalg (hvis vi kan kalle det det). Var der i dag, og de har jo masse av det de har, men ikke så mye spennende. Fikk kjøpt de store røde kulene jeg skulle ha ihvertfall
Arwen Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Ikea Furuset var utsolt for to av tre ting jeg skulle ha i dag.
lillesky Skrevet 8. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde lyst på både bolle og juleposer, men fant ingen av delene... Men sånn ellers så synes jeg julemusikken på Ikea jul er kjempefin!
kamela Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Den hadde jeg ikke fått med meg før, småkoselig og julete.
g@brielle Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Mannen min er inne og handler på IKEA nå, mens Amadeus og jeg sitter i bilen og venter. Men han har visst store problemer med å finne slike gavelapper. Er det noen av dere som fant det når dere var her? Heldigvis har han funnet alt annet vi skulle ha, så enten har de fylt opp de siste dagene, ellers så hadde vi rett og slett flaks
Catzy Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 De fyller på, så hvis det er tomt en dag, så dukker det nok opp igjen innen jula. Hvis det er tomt, sjekk med en av de ansatte om når de venter å få inn mer av den varen. Noen ganger har det vært produksjonsstans, andre ganger har de bare gått tom før de får nye forsyninger. De ansatte kan vanligvis finne ut av hvordan situasjonen er hvis dere bare spør.
skrue Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 Generelt mistenker jeg IKEA for å være såpass business-orientert at butikkene ikke blir permanent utsolgt for julevarer før første halvdel av november er unnagjort.
g@brielle Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 Generelt mistenker jeg IKEA for å være såpass business-orientert at butikkene ikke blir permanent utsolgt for julevarer før første halvdel av november er unnagjort. ← Dessverre er det ikke så vel, endel av varene rives bort med en gang, og de får ikke flere forsyninger av det.
lillesky Skrevet 13. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. november 2006 Tror heller ikke at de fyller på med alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå