Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest litt her på KG har jeg funnet ut at jeg blitt bitt av basillen; jeg vil også ha mineralfoundation!!! :ler:

Det er så mange ulike merker: ID, Purelux, Glo Minerals osv. Er det store forskjeller mellom disse, og hvilket merke foretrekker dere? (Jeg har noe tørr hud)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd I.D og Pure Lux og foretrekker helt klart I.D. Pure Lux ble for tørr i konsistensen og ga meg en pudrete look. I.D vises ikke på huden min og gir den litt skinn (absolutt ikke glitrende) og glød.

Jeg har også tørr hud; det kan virke som de med fet hud foretrekker Pure Lux.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Og jeg har kun brukt GloMinerals sin (og såvidt prøvd den fra Pure Lux), og liker den kjempegodt. Ser veldig naturlig og pent ut. Blir ikke for matt, huden beholder sin naturlige glans.

Pure Lux sin ble for tørr.

Jeg har forøvrig ganske normal hud, dog noe sensitiv, men den heller mer mot tørr enn fet.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har prøvd ID og GloMinerals, og liker begge. Jeg har tørr hud, og synes uansett at mineralfoundation gjør huden tørrere, så jeg veksler mellom det og vanlig foundation. Hovedforskjellen mellom disse to nevnte merkene er for meg mest i finishen; Glo gir en naturlig (ikke så matt som ryktene sier) finish, mens ID er mer skimrende, noe som er fint for tørr hud, men kanskje ikke like bra for en fet hud.

GloMinerals har MYE bedre fargeutvalg enn BE (men allikevel synes jeg at hudpleieren har fargematchet meg feil. Vel, de kan ta feil, de også).

Skrevet
Dekker slik foundatin litt?

Den dekker så mye som du vil, kommer an på hvor mange lag du legger på.

Skrevet

Jeg har normal hud, men fet i t-sonen, blir GloMinerals best på meg da?

Er så kjiipt, for ID har jo sånn fint starter kit :)

Skrevet
Jeg har normal hud, men fet i t-sonen, blir GloMinerals best på meg da?

Er så kjiipt, for ID har jo sånn fint starter kit :)

En smakssak, vil jeg tro. Jeg kjenner folk med både veldig fet og uren hud som sverger til I.D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...