Sun Mei Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 (endret) Hva heter de to tegnede figurene jeg ser overalt nå? Den ene er rosa og den andre er grønn og begge har store ører som står rett opp? Endret 6. november 2006 av Sun Mei
Sun Mei Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 De er på barns matbokser bla. Jeg har sett ett par linker til noen morsomheter på nett, og jeg har sett de som bamser på diverse bokhandler
Champagnepiken Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Har virkelig ikke peiling, sorry at jeg ikke kan bidra...
abelille Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Har du en link slik at vi kan se bilde av dem?
Sun Mei Skrevet 7. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2006 Hoops & Yoyo heter de Jeg skal nemlig sende bursdags E-card med dem
Drua Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Hihi, de er ganske morsomme, særlig stemmene deres og lille Penelope. :-D siden
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 heihei, sorry at jeg ikke var tidlig nok på'n til å kunne hjelpe... Hoops & Yoyo er søte, men jeg tror det er hovedsaklig Norli som har dem,har ihvertfall ikke sett dem hos oss ennå .. Så bra at du fant ut av det!
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Så søte. Og den lille blå Penelopegreia var nuttelig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå