Gå til innhold

Hvilke dikt synes du passer til

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Før romantisk samkvem liker jeg å tilbringe ihvertfall en time med å komme i åndelig stemning slik at elskov passer seg. I mitt forrige forhold praktiserte vi følgende: Vi forberedet oss på hver vår kant med å finne et dikt,novelle, kåseri,essay etc som skulle uttrykke våre følelser for hverandre. "Metope" er mitt absolutte elskovsdikt. Det har jeg brukt til alle jentene jeg har vært sammen med.

"Deg vil jeg ømt i rytmer nagle fast

deg vil jeg dypt og blivende bevare

i diktets evige,unge alabast..."

Jeg lurer egentlig på hvor vanlig en slik praksis er..og hvilke dikt dere bruker. Del dem gjerne med meg!

Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

hei, jeg har aldri hørt om dette før...sikkert koselig og romantisk, men ikke noe for meg...da blir vel sex litt formye planlagt kanskje??

Skrevet
Jeg lurer egentlig på hvor vanlig en slik praksis er..og hvilke dikt dere bruker. Del dem gjerne med meg!

Jeg er fanatisk opptatt av litteratur, men merkelig nok har jeg ikke tro på litteratur i forbindelse med sjekking eller forspill. Jeg ser liksom ikke for meg at jeg, i en sakte dans på et utested med en jeg ville ha, skulle begynne å resitere dikt eller fortelle om forfattere. For meg ville det blitt for pretensiøst. Jeg kan lese litteratur som er så romantisk som bare det, men på et ensomt plan. Jeg tror jeg synes det er romantisk fordi jeg leser det selv, dersom en mann hadde lest dikt for meg i en intim situasjon ville jeg bli forstyrret av måter han leste på, og det kunstige i situasjonen.

...siden du nå spurte om hvor vanlig slik praksis er ;)

Når det er sagt er Metope et av mine favorittdikt også, så jeg skjønner godt hvorfor du liker det :)

Skrevet
"Metope" er mitt absolutte elskovsdikt. Det har jeg brukt til alle jentene jeg har vært sammen med.

Så utrolig personlig og romantisk. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg siterer helst Postgirobygget: Hold kjeft og kyss meg!

Skrevet
Så utrolig personlig og romantisk.  :hjerter_rundt:

Ja dette tenkte jeg også. :ler: Å lese opp dikt er én ting, men å bruke det samme på alle??

De du har hatt denne "elskoven" med må jo føle seg utrolig spesiell om de leser dette :ironi:

Blir som å dra det samme sjekketrikset på alle en sjekker opp

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Hva med

Tulipaner er gule,

fioler er blå

Deg vil jeg pule

akkurat nå!

Skrevet (endret)
Hva med

Tulipaner er gule,

fioler er blå

Deg vil jeg pule

akkurat nå!

:ler:

Noe slikt hadde absolutt fått meg i humør!

Endret av Aryin
Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Det måtte være Jon Are som startet denne tråden.
Gjest Bellatrix
Skrevet
Hva med

Tulipaner er gule,

fioler er blå

Deg vil jeg pule

akkurat nå!

:ler: Fantastisk!

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Jeg humrer og jeg flirer, me skal prøve å være en smle seriøs.

"A little bit more" med Dr. Hook er noe av det mest erotiske jeg kan tenke meg, men nåde den man som prøver seg på å synge eller deklamere den før vi skal elske.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg kan prøve å svare litt serilst jeg også. Høysangen er fin, men skal vi ha sex så skal vi ha sex. :sjarmor:

Gjest Kråkebolle
Skrevet

These boots are made for walking, and that's just what they'll do

one of these days these boots are gonna walk all over you.

Jeg tror jeg må finne meg en masochistisk skofetisjist :sjarmor:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Nei nei nei nei....

Jøss, det trodde jeg det var Hu i Svingen som sa.

Skrevet
Jøss, det trodde jeg det var Hu i Svingen som sa.

Jepp. Og da får han bare enda mer lyst. Forstå det den som kan... Kanskje fordi det er på rim? :klø:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Jepp. Og da får han bare enda mer lyst. Forstå det den som kan... Kanskje fordi det er på rim? :klø:

Høres ut som en god teori, jeg tror mjuke Donnie er en skappoet.

Skrevet

Det tror jeg du også er, Alf Kaida. Innrøm nå, blir du ikke i skikkelig humør hvis kona kommer med et snasent ordspill?

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Det tror jeg du også er, Alf Kaida. Innrøm nå, blir du ikke i skikkelig humør hvis kona kommer med et snasent ordspill?

Jo. Særlig hvis det ikke inneholder ordet "liten."

Skrevet
Høres ut som en god teori, jeg tror mjuke Donnie er en skappoet.

kom no kjerring, i lakenet ta tak.

Her kjem eg og tar deg bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...