Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Klarte å si noe veldig dumt.... Barna hans var utenfor rommet, og jeg spurte om han bare kunne stå opp uten videre nå. Han så spørrende på meg, og jeg sa at det er vel vanlig med mårrabrød om morran... Min eks hadde mårrabrød hver dag når han våknet. Min nye kjæreste har det aldri! Det har jo selvfølgelig ingen betydning, og ikke skjønner jeg hvorfor dere gutta får det heller Tydelig mange forskjeller ute å går...?
SW20 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Varierer fra dag til dag... og person til person.
Wildy Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det varierer vel endel. Han jeg bor sammen nå har så godt som bestandig ereksjon om morgenen. Meget praktisk om jeg er opplagt....
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Kommer an på hvilket tidspunkt man vekkes/våkner på.
Gjest Alf Kaida Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 (endret) Varierer fra dag til dag... og person til person. ← Yes. Noen ganger kan man med velvilje kalle det morrabrød, andre ganger er det en tørr gullvaffel. Endret 7. november 2006 av Alf Kaida
Gjest Doc Tor Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Morrabrød er naturlig fordi urinblæren presser på urinrøret og lukkemekanismen når man ikke har pissa på lenge, så ikke man ikke skal pisse seg ut. Om natta går det lang tid fra man legger seg til man står opp og kan pisse. Blod som går inn i penis får vanskeligere med å sive ut av svamplegemet i penis når urinblæra presser, og dermed oppstår det en "ufrivillig" ereksjon. Dvs den har sjelden noe å gjøre med at man er kåt. Drikker man generelt lite blir morrabrødet mindre eller borte. Det samme om man er stor og rund.
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Morrabrød er naturlig fordi urinblæren presser på urinrøret og lukkemekanismen når man ikke har pissa på lenge, så ikke man ikke skal pisse seg ut. Om natta går det lang tid fra man legger seg til man står opp og kan pisse. Blod som går inn i penis får vanskeligere med å sive ut av svamplegemet i penis når urinblæra presser, og dermed oppstår det en "ufrivillig" ereksjon. Dvs den har sjelden noe å gjøre med at man er kåt. Drikker man generelt lite blir morrabrødet mindre eller borte. Det samme om man er stor og rund. ← Der fikk jeg lært noe nytt i dag også Takker og bukker, Doc.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Morrabrød er naturlig fordi urinblæren presser på urinrøret og lukkemekanismen når man ikke har pissa på lenge, så ikke man ikke skal pisse seg ut. Om natta går det lang tid fra man legger seg til man står opp og kan pisse. Blod som går inn i penis får vanskeligere med å sive ut av svamplegemet i penis når urinblæra presser, og dermed oppstår det en "ufrivillig" ereksjon. Dvs den har sjelden noe å gjøre med at man er kåt. Drikker man generelt lite blir morrabrødet mindre eller borte. Det samme om man er stor og rund. ← Dette stemmer bra med min erfaring også. I det siste har jeg lagt meg til den uvanen at jeg ofte står opp for å tisse midt på natta. Det medfører at jeg nesten aldri har morrabrød lenger. Egentlig ikke noe stort savn når jeg og sambo står opp kl 06.15 for å dra på jobb. Hvis jeg våkner midt på natta med et skikkelig nattbrød som gjør det umulig å sove, går jeg bare og tisser litt så roer den seg ned igjen.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Dette stemmer bra med min erfaring også. I det siste har jeg lagt meg til den uvanen at jeg ofte står opp for å tisse midt på natta. Det medfører at jeg nesten aldri har morrabrød lenger. Egentlig ikke noe stort savn når jeg og sambo står opp kl 06.15 for å dra på jobb. Hvis jeg våkner midt på natta med et skikkelig nattbrød som gjør det umulig å sove, går jeg bare og tisser litt så roer den seg ned igjen. ← "Uvanen" du snakker om er en forstørret prostata-kjertel, som medfører tissing om natten. Velkommen i de middelaldrendes rekker !
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Morrabrød er naturlig fordi urinblæren presser på urinrøret og lukkemekanismen når man ikke har pissa på lenge, så ikke man ikke skal pisse seg ut. Om natta går det lang tid fra man legger seg til man står opp og kan pisse. Blod som går inn i penis får vanskeligere med å sive ut av svamplegemet i penis når urinblæra presser, og dermed oppstår det en "ufrivillig" ereksjon. Dvs den har sjelden noe å gjøre med at man er kåt. Drikker man generelt lite blir morrabrødet mindre eller borte. Det samme om man er stor og rund. ← Dette er vel ikke akkurat noe etablert sannhet, eksperter vet ikke helt sikkert hvorfor man har morrabrød, noen teorier går på at det har med at man ikke skal urinere i søvne, men det er uenighet, man har vissnok sykluser gjennom hele natten der man får ereksjoner, og man kan fin våkne og måtte på do uten at man har morrabrød. Testosteronnivået er høyere om morgenen så dette kan nok også spille inn.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Yes. Noen ganger kan man med velvilje kalle det morrabrød, andre ganger er det en tørr gullvaffel. ← og forskjellen på de to tingene er?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Kuren min står som det skjeve tårnet i pisa når jeg står opp i værdagen men viss jeg våkner av meg selv utpå dagen i helga så ligger den flat som en død larve.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 "Uvanen" du snakker om er en forstørret prostata-kjertel, som medfører tissing om natten. Velkommen i de middelaldrendes rekker ! ← Takk skal du faen meg ha. Bare gni det inn du! Jeg er 35 og innbiller meg at jeg fortsatt er ung, men så kommer du og ødelegger for meg med besserwisserkunnskapene dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå